Aftermarket velgen Kodiaq II

EvilKnievel

Actief lid
Is er al iemand die aftermarket velgen op zijn/haar Kodiaq II heeft? Ik ben aan het nadenken over een apart zomersetje te nemen naast de standaard sportline velgen waar nu de winterbanden op zitten. Online zijn alleen nog weinig voorbeelden te vinden. Zoek bij voorkeur een 19" set omdat er al een set zomerbanden bij de auto zit.

EvilKnievel

Actief lid
Man man man, misschien had je kleuterleider moeten worden. :maakmegek:
Ik bedoelde een foto van aftermarket velgen, gemonteerd onder de Kodiaq II, dan bij voorkeur een foto genomen bij daglicht.
Ja, ik ben bekend met google en velgenconfigurators, maar zou graag wat écht voorbeelden zien. Hoop dat ik het zo een beetje heb kunnen uitleggen voor je!?!?!

EdK

Forumguru
Ja dat heb je met die kleurpotloden van de kleuterschool @hemi24
Altijd de verkeerde kleur zwart....

Maar denk dat je beter foto kan maken van je eigen wagen en dan met een tekenprogramma de velgen erin planten
Dan krijg je in algemeen een zeer grote eerste indruk.....

Bakkertje

Forumguru
@EvilKnievel Ik denk dat je vraag ook een beetje lastig te beantwoorden is op een andere manier. Er zijn echt ontzettend veel aftermarket velgen, dus hoe verwacht je dat mensen hier antwoord geven? Je vraagt naar mensen met aftermarket velgen van een auto die krap een jaar bestaat, die zijn er misschien 1 of 2. We willen hier best met iedereen meedenken, maar het zou me niet verbazen dat er niemand is met aftermarket wielen, wel origineel 19 inch, maar dat is niet je vraag.

Misschien is het een idee om te kijken of je een AI image generator kunt vinden waarbij je een foto pakt van een auto en daar wielen onder laat "photoshoppen"

EvilKnievel

Actief lid
@Bakkertje Ik snap je punt, maar sommige antwoorden komen vaak over alsof je een ontzettend domme vraag stelt en dat je maar moet googelen. Soms is niet reageren ook een prima optie als men het niet weet.

Ik had overigens ook niet heel veel reacties verwacht, maar je weet maar nooit ;)

Met jouw laatste opmerking kan ik wel wat, krijg je misschien nét een iets beter idee dan met een standaard velgen configurator.
Maar door foto's of ideeën van anderen word je vaak ook op voorbeelden gewezen waar je zelf nog niet aan had gedacht, dus vandaar de vraag hier. Dus mocht iemand nog een voorbeeld hebben dan graag en anders heb ik pech.

JeSko

Forumguru
@EvilKnievel

Als je van zo'n recente wagen foto's zoekt met aangepaste looks, heb je meer kans op socials zoals Instagram, ik heb ook voor je gezocht, maar op één verlaagde Kodiaq 2 na vind ik niets, en die had dan ook nog eens de stock wielen.

Tokyo

Lid
full

Deze aftermarket velgen heb ik, 19inch Style 12 (volgens Skoda dealer, volgens mij zijn het Arcasting Victoria velgen) met Skoda naafkapjes. Ik vind ze mooi staan :-)

rdrummen

Senior Member
Is er al iemand die aftermarket velgen op zijn/haar Kodiaq II heeft? Ik ben aan het nadenken over een apart zomersetje te nemen naast de standaard sportline velgen waar nu de winterbanden op zitten. Online zijn alleen nog weinig voorbeelden te vinden. Zoek bij voorkeur een 19" set omdat er al een set zomerbanden bij de auto zit.
Zelf heb ik deze MAK Köln (19" met winterbanden) nu op de nieuwe auto, ziet er goed uit. Als je wil, dan kan ik een foto maken op de auto.

Bijlagen

• MAK-velg.png
    MAK-velg.png
    258,7 KB · Weergaven: 5
Bovenaan Onderaan