Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Airbag kapje met Skoda logo vervangen / foliedippen
waarschijnlijk heb je er niet veel aan omdat ze hem te koop aanbieden. Heb wel ooit ook op ebay een los 'oud' logo gevonden. Het lijkt alsof het met een soort steekpennetjes vast zit. Maar een nieuw logo heb ik nog niet kunnen traceren...
Ja leuk maar ik krijg al twijfels er bij als ik zie dat het om een gebruikte gaat......
Oke hierdoor lijkt het er wel op dat het verwijderbaar is, maar hoe ?
Bij verwijderen gaat ook de airbag af ??
Ik reed net België in maar ben er al weer uit, dus ben weer online, maar het gaat zoals @EdK al schreef om een gebruikte versie helaas... Maar als ik het zo bekijk lijkt het logo wisselen van het stuur nu makkelijker als van een sleutel.... en dat obstakel heb ik reeds overwonnen
Bij deze de handleiding voor de O2 bezitters hoe je de airbagmodule kunt loshalen en een handleiding hoe je die plastic afdekkap van de airbag kunt losnemen als je de module hebt verwijderd van je stuur
Ik kwam op een Duitse site tegen dat het onze oosterburen ook bezig houdt. Het is daar blijkbaar iemand gelukt om het te vervangen. Zoals ik het uit de tekst begrepen heb zit het stuurlogo met pinnetjes in de airbagkap (wel vastgesmolten) en is het van buitenaf niet te verwijderen zonder het logo te vernielen. Het nieuwe logo is er vervolgens met dubbelzijdige tape opgeplakt... blijft wel een beetje knutselen. je moet er niet aan denken dat het logo bij een aanrijding loskomt.
Het houd mij ook bezig op mijn 01 weet dat er op de sloop hier een 1 staat daar maar eens langs met de schroevendraaier as dat kapot gaat weet ik wel meer
@corné ff ingelezen in het topic.
Verven is geen probleem langs een bekleder gaan en verf laten mengen in kleur van je dashboard.
Maat van mij keer gedaan met een stuur van een mercedes was wit creme kleur laten mengen verven en zag er als nieuw uit en geen kleurverschil.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.