Airco werkt niet meer.

turboturbo

Forumguru
Ja die ja. Niet de aanjager van de interieur / climatronic (in de auto)

Ze horen beide meteen tenminste op een lage snelheid te draaien zodra je de airco inschakelt.

vleier het is ook mogelijk bij jou dat je expansie ventiel vast zit dan is de verhouding hoge druk lage druk te klein en kan je airco niet voldoende koellen.
ik heb het zelfde probleem pomp slaat gewoon in maar mijn lage druk zijde zakt niet verder als 4 bar dit is te hoog dit zit normaal rond de 1A2 bar.

Chrisiewizzie

Forumguru
Ik heb gisteren mijn airco laten reinigen en bijvullen omdat ik dezelfde klachten had als hierboven werden beschreven. Het duurde lang voor er koele lucht geblazen werd en bij stilstaan meteen weer warme lucht. Het bleek dat de airco helemaal niet meer werkte omdat de druksensor defect was. Die is vervangen en alles werkt weer perfect. Sterker nog, de airco heeft nog nooit zo goed gewerkt. Ik rij een O2 Combi 2.0 FSI Elegance Sport uit 2006 overigens.

En het was gelijk een mooi moment om een andere garage te proberen omdat Martin Schilder Heemstede is opgegaan in de locatie Haarlem waar ik geen goede ervaringen mee heb. Ik ben nu bij Kohler in Hoofddorp geweest. Prima service en no-nonsense.

Bovenaan Onderaan