Akoestisch signaal tijdens rijden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Achter staat een kinderstoel die gewoon vast staat in de gordel en 1 die los staat. Deze gaven voorheen geen probleem. Dan zou het toch ook meerdere pingen achterelkaar geven ipv van 1 keer en dan een hele tijd niets.

MiDe

Forumguru
In principe wel, tenzij er net even een bepaalde beweging door de auto/kinderstoel gaat die net de grenswaarde over/onder gaat. Je zou ook eens de gordels kunnen controleren. Als die sensor van de gesp net even niet lekker contact maakt ofzo. Heb je het alleen als je vrouw bij je in de wagen zit? Dan zou het de gesp van de bijrijdersstoel kunnen zijn (even heerlijk stereotyperen dat jij altijd stuurt ;) ).

En het kan toch altijd ook nog je temperatuursensor zijn die defect is en voor een fractie van een seconde denkt dat het onder de +4 graden is... Geen idee of dit soort meldingen allemaal nog uit te lezen zijn achteraf.

Heel stom misschien: heb je navigatie met flitspalen geïnstalleerd? Mijn auto geeft dan een *ping*

Dat zou het kunnen zijn. Die heb ik wel laatst erop gezet nadat ik in Duitsland was. Toen had ik geen melding maar daarna begon het wel. Zal vandaag even controleren. Update volgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan