alarm signaal gordel

Rallye

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

Als je je auto maar 2 meter verplaatst hoef je ook niet lang onder het gepiep te lijden !! Onder een bepaalde snelheid doet ie sowieso niets...

[/ QUOTE ]

Aha. Hier wreekt zich het feit dat ik de Skoda nog niet heb. Bij een Mazda 3 waar ik wel eens in rijd heb ik me gigantisch aan de piep geërgerd. Toch blijf ik vinden dat de piep hoe dan ook uit moet kunnen.

Ik vraag mij af of de EU de pieper verplicht stelt .. waarom geeft de NCAP er dan nog punten voor?

Matra_Murena

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: purk</font><hr />

waarom doe je dan niet gewoon de gordel van de bijrijders kant er niet als je de gordel toch niet gebruikt.

[/ QUOTE ]

Dat doe ik bij onze Citroen C1 ook wel eens.
(Maar gordel gewoon omdoen is het beste natuurlijk!!!)

[/ QUOTE ]

Waarom in hemelsnaam de moeite nemen om de bijrijdersgordel in jouw bevsetiging te klikken om van het gepiep af te zijn??? Is het niet sneller gewoon je gordel om te doen? Afgezien van het veiliger zijn dan nog natuurlijk, het is niet voor niets verplicht. Beter nog is trouwens de oplossing bij de nieuwe Passat, die blijft gewoon op de electronische handrem staan als je je gordel niet om hebt!

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Matra_Murena</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: purk</font><hr />

waarom doe je dan niet gewoon de gordel van de bijrijders kant er niet als je de gordel toch niet gebruikt.

[/ QUOTE ]

Dat doe ik bij onze Citroen C1 ook wel eens.
(Maar gordel gewoon omdoen is het beste natuurlijk!!!)

[/ QUOTE ]

Waarom in hemelsnaam de moeite nemen om de bijrijdersgordel in jouw bevsetiging te klikken om van het gepiep af te zijn??? Is het niet sneller gewoon je gordel om te doen? Afgezien van het veiliger zijn dan nog natuurlijk, het is niet voor niets verplicht. Beter nog is trouwens de oplossing bij de nieuwe Passat, die blijft gewoon op de electronische handrem staan als je je gordel niet om hebt!

[/ QUOTE ]

Jij bent zeker van de Politie
regels.gif

Geintje
grin.gif

deusjevo

Forumguru
Ach, het is iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid een gordel te dragen of niet.
Vroeger droeg ik nooit een gordel, tot een vriendin van mij op 25 jarige leeftijd dodelijk verongelukte....
1439.gif

Ze had absoluut nog geleefd als zij haar gordel had gedragen

Bovenaan Onderaan