El Fuego
Senior Member
Ik denk dat ik er wel uit ben qua nieuwe leasebak: een Superb Sportline 2.0 TDI DSG. Ik zit alleen nog met de stoelbekleding. Ik ben een fan van lederen bekleding (laatste 16 jaar niet anders gekend), maar dat is als optie op de Sportline niet te krijgen. Bij mijn huidige Octi heb ik de stoelen achteraf laten bekleden met Nappa-leer, maar dat waren stoffen stoelen.
De mensen in mijn directe omgeving verklaren me helemaal voor gek om het Alcantara voor een kleine € 2.000 te vervangen door leer. Los van het financiële schijnt Alcantara in de winter warmer te zijn en in de zomer koeler en het doet volgens hen luxer aan. Ik ben alleen zo bang dat dat Alcantara na verloop van tijd niet meer zo mooi blijft. Graag jullie meningen.
De mensen in mijn directe omgeving verklaren me helemaal voor gek om het Alcantara voor een kleine € 2.000 te vervangen door leer. Los van het financiële schijnt Alcantara in de winter warmer te zijn en in de zomer koeler en het doet volgens hen luxer aan. Ik ben alleen zo bang dat dat Alcantara na verloop van tijd niet meer zo mooi blijft. Graag jullie meningen.