Rallye
Forumguru
Ah, dan ben je de eerste waarvan ik dat rechtstreeks lees. Heb je de route via de VW-site al geprobeerd? Ik hoor graag of dat wel of niet lukt. Mijn auto is namelijk van oktober 2015....... Mijn SD-kaart overigens van juli 2016..... Ben dus benieuwd, want mogelijk binnenkort aan de beurt. Mocht je toch een nieuw kaartje moeten kopen dan ben ik benieuwd naar de prijs en of je dan weer drie jaar gratis kaarten krijgt of dan elk jaar moet schokken.
Misschien ben ik bij mijn antwoord teveel uitgegaan van mijn MIB2 (vandaar ook mijn “check even”). Als ik mijn VIN invul krijg ik de mogelijkheid om een klein bestand (Verweggistan) en een groot bestand te downloaden. Ik moet het grote bestand hebben. Ik meen gelezen te hebben dat het SD-kaartje van een MIB1 8Gb groot is, dus twijfelde ik of het bestand van 5GB bij de MIB1 het juiste was: dat zou strijden met de berichten dat het kaartje inmiddels te klein zou zijn.
Misschien ben ik bij mijn antwoord teveel uitgegaan van mijn MIB2 (vandaar ook mijn “check even”). Als ik mijn VIN invul krijg ik de mogelijkheid om een klein bestand (Verweggistan) en een groot bestand te downloaden. Ik moet het grote bestand hebben. Ik meen gelezen te hebben dat het SD-kaartje van een MIB1 8Gb groot is, dus twijfelde ik of het bestand van 5GB bij de MIB1 het juiste was: dat zou strijden met de berichten dat het kaartje inmiddels te klein zou zijn.
Laatst bewerkt: