Ik heb het probleem met mijn O1 ook helaas, nu met dit weer is er weinig aan de hand en beslaat de boel haast niet. Vorige week toen het ineens s'avonds en s'nachts kouder werd was de aan de binnenzijde alles beslagen. Heb wel Climate Control in de wagen en deze staat altijd aan. Ook heb ik overal al onderzocht of er vochtige plekken zijn onder de matten of bekleding. Tot heden niets kunnen vinden wat op een lekkage lijkt of een ander vocht probleem. Wel vaag dat de auto er last van heeft. Zo het kunnen dat de rubbers bij de deuren en achterklep(zover die aanwezig zijn) niet meer lekker afdichten?? Als dat een oorzaak kan zijn van dit probleem, zou het opzich niet heel raar zijn na 11 jaar dat de rubbers wat vergaan zijn. Anders wordt het ook maar iets van een vochtvreter in de auto leggen, zodat het minder vochtig is in de auto.
Bij mijn vorige auto(Renault Twingo RS uit 2009) had ik dit probleem overigens ook tot 2 x aan toe. Dit kwam door een gesprongen condensleiding van de airco, waardoor de auto blank stond. Nadat dit onder garantie gerepareerd was, kon die 2 maanden later weer naar de garage voor hetzelfde probleem. Toen was het kachelhuis gescheurd, waardoor opnieuw alles blank stond. Toen reed ik er amper nog mee i.v.m. een auto van de zaak, welke ik prive reed. Heb na het repareren de RS deze toen heel snel verkocht.