Alles wird anders!!!

henriz

Forumguru
In Nederland is een coupe toch eigenlijk altijd wel een sportieve 3 deurs auto met klep die geheel geopend kan worden (net als bij een hatchback)?
Zelf vind ik deze definitie van Wikipedia wel verhelderend:
"In de klassieke zin is een coupé een auto waarvan meestal de B-zuil min of meer ontbreekt (slechts één raamstijl) en waarvan de C-zuil zonder knik afloopt in de achterkant."
Een coupé kan dus een 4-deurs zijn. En toch kun je dan onderscheid maken tussen een 4-deurs sedan en een 4-deurs coupé.

Blackokkie2

Forumguru
Nou Sitechris, het klopt wel wat er onder die foto's staat (autojunk):D, nee echt ik kan me in de laatste 50 jaar opel maar 1 mooie opel bedenken, de GT.(de oude dan). Maar goed das mijn mening. Zo vind ik ook de Corolla/Auris minder saai dan de Golf 4 of de Gaapgolf 5.

Kiswum

Forumguru
Het mooie van Opel is dat zij momenteel wél een elektrische auto hebben en dat dit bij Skoda nog op de roadmap staat

Voor onze bruiloft twijfel ik nog tussen een Superb/Octavia RS of de Opel Ampera. Het ligt er vooral aan waar we aan kunnen komen, een RS huren schijnt niet zo makkelijk te kunnen, maar de duurdere Superb weer wel :)

(Mijn verloofde vind dat we gewoon met onze Octavia kunnen gaan, vind ze speciaal genoeg :D

Pendragon

Donateur
Ja, ben ook geen fan van Opel, vind het geen mooie auto's. Ook deze hierboven vind ik niet mooi. En ik ben ook geen fan van franse auto's, dus sitechris en ik zitten ver uit elkaar en weet je, dat mag, want ieder heeft z'n smaak, anders zou het maar flink saai worden.

Bovenaan Onderaan