Alpha's Fabia 3: Blue

Hetzer

Forumguru
Super mooie Fabia HB, veel plezier er mee!!!

Persoonlijk vind ik de HB beter geslaagd dan de Combi, jammer dat je zo weinig HB ziet in het Nederlandse straatbeeld

Altos

Banned
Ik twijfel al de hele week tussen de hatchback en de combi...ruimte is handig maar de hatchback vind ik mooier...gaaf dat jij de keus al gemaakt hebt!

Alpha

Donateur
Ik twijfel al de hele week tussen de hatchback en de combi...ruimte is handig maar de hatchback vind ik mooier...gaaf dat jij de keus al gemaakt hebt!

Stoer dat je voor de HB bent gegaan! Zo veel sportiever... ;) En wat een gave kleur! Had die ook bijna gepakt.

Even een update. Blue heeft een aantal "upgrades" meegemaakt.

Zo zijn de volgende zaken geplaatst:
  • Monte Carlo Black Spiegelkappen
  • Monte Carlo Black Grill Frame

11713859_871403659605676_1541204744006772823_o.jpg
  • Race Blue Achter dakspoiler:
IMG_20151004_181053.JPG IMG_20151004_181244.JPG

Hij bevalt nog steeds uitmuntend! Heerlijke auto.

Volgende wat gaat gebeuren is het inbouwen van een Pioneer navigatieoplossing aangezien ik Mirrorlink nog steeds niet aan de praat heb...

Alpha

Donateur
Mooie update zeg . Maar hoe werkt het nou precies ? de samenwerking tussen de Bolero en de Pioneer ??

Twee seconden de media knop inhouden en dan start de navigatiemodule op. Na dat deze is opgestart kun je ook makkelijk switchen tussen radio e.d. Maar van muziek naar navigatie is dus altijd die media knop twee seconden.

Voor de rest werkt het zoals het moet werken. Alles met touch screen en lekker snel.

CDK

Forumguru
De Bolero zelf is ook een Pioneer product, gefabriceerd i.o.v. Volkswagen AG, vandaar dat het zo goed samen kan werken :) Mooie oplossing zo @Alpha :thumbsup: Weet je ook wat de kosten geweest zouden zijn als je het zelf had moeten aanschaffen en laten inbouwen?

Alpha

Donateur
De Bolero zelf is ook een Pioneer product, gefabriceerd i.o.v. Volkswagen AG, vandaar dat het zo goed samen kan werken :) Mooie oplossing zo @Alpha :thumbsup: Weet je ook wat de kosten geweest zouden zijn als je het zelf had moeten aanschaffen en laten inbouwen?

Yep, klopt als een bus. Als het ware gewoon een "dvd speler" die ze aan een hdmi poort van een tv hebben gehangen haha.

Ze hadden me deze link gestuurd:
http://www.navishop.nl/pioneer-skoda-octavia-navigatie-upgrade-bolero-systeem-p-16781.html

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan