Alpha
Donateur
Dat zal best wel meevallen, zodra je in de zwarte wegrijdt ben je de blauwe alweer vergeten...
Succes en alvast veel plezier en bedankt voor het delen van je verhaal!
Thanks! Hoop dat het inderdaad meevalt!
Gefeliciteerd, wat een mooi ding zeg !
Dankjewel!
Top! Hoor graag je ervaringen (mijn vrouw gaat rond april er waarschijnlijk 1 bestellen...).
Ik zal dit topic regelmatig updaten! Dankjewel.
Gefeliciteerd hoor! Mooie auto de Kamiq
Thanks!!
Slik.....ben ff jaloers....mag dat?
Dat mag... Maar doe jezelf niet te kort! Dankjewel.
Mooie Kamiq !!
Thanks!!
Mooi! Gefeliciteerd!
Dankjewel!!
Mooie Wagen, leuk verhaal !
Jij bedankt voor het lezen!
Gefeliciteerd en veel plezier met de mooie Kamiq toegewenst!
Dankjewel Corné!
Gefeliciteerd alvast met je nieuwe Kamiq. Nog even wachten en dan lekker rijden en ben je de vorige weer snel vergeten :-)
Thanks Antera!!
Mooie auto Dave! Nog even wachten en dan kan het grote genieten gebeuren!
Dankjewel! :-)
Veel plezier alvast met de Kamiq. Wat is overigens de reden dat je voor Kessy hebt gekozen, ondanks alle bedenkingen die daar de laatste tijd steeds meer over te horen zijn?
Dankjewel Cordoba. Goede vraag hoor. Het leek mij een fijne feature. Ik heb nu op de Fabia alleen de start/stop knop. En daar had ik het luxe probleem dat ik dan de sleutel moest pakken om hem te openen maar hem daarna eigenlijk niet meer nodig had. Volgens mij had VW Group in 2018 al verbeteringen toegepast op KESSY om het veiliger te maken. Maar dat zal ik nog eens uitpluizen. Anders maar zo'n signal blocker kluisje kopen om de sleutels in te bewaren.
Zeau hé! Dat is een hele strakke bak geworden zeg. Je hebt goed nagedacht over de samenstelling en opties als ik het zo lees. Echt gaaf! Gefeliciteerd alvast met je nieuwe wagen. Die blauwe ben je zo vergeten...
Dankjewel Henrik! Ben er inderdaad weken mee bezig geweest... Dealer wilde heel netjes alles stap voor stap uitleggen en samen configureren. Duurde niet lang voor dat ie door had dat ik al uitgezocht had wat ik wilde haha :-) .