Alsnog een CD speler in de S3 hangen ?

Ik heb in de S3 in het dashboard kastje zo'n gleuf zitten. Net geprobeerd en daar passen in:
CD Audio
CD R/W MP3 gebrand
CD R/W Audio gebrand
DVD

Alleen Blue-Ray zal niet vliegen vrees ik, maar die had ik niet voor handen.

IMG_1757.JPG IMG_1758.JPG IMG_1759.JPG IMG_1760.JPG IMG_1761.JPG IMG_1762.JPG IMG_1765.JPG

Octaaf

Forumguru
Ik heb al mijn cd's als playlist op een ipod geknald. Kost wat tijd om ze te tippen, maar via de mdi-kabel kan ik nu bijvoorbeeld cd's met live concerten in volgorde luisteren, of shuffle per artiest. (heb dus wel een cd-gleuf, maar gebruik hem niet)

SuperBeeb

Forumguru
Laatst heb ik een nieuwe Touran mee gehad als leenauto en viel het me op dat het vlaggetje van het einddoel wapperde (bij staat dat ding gewoon stil).
Stond je raampje open? :D

On topic: Ik wil mijn oude grammofoonplaten in de auto draaien. Zou mn platenspeler ook als externe drive worden herkend? :deuk:

Level42

Forumguru
Ik heb in de S3 in het dashboard kastje zo'n gleuf zitten. Net geprobeerd en daar passen in:

Ja, dat is nou het hele probleem....ik heb geen CD loopwerk in mijn handschoenenkastje.

En verder mag iedereen me voor ouwe zak uitmaken dat ik nog gewoon CDs wil kunnen afspelen wat jullie willen.

Oh, en ik draai nog heel, heel veel vinyl thuis. Omdat dat gewoon beter klinkt dan wat voor digitale bron dan ook....

Rallye

Forumguru
@Bakkertje Al post #1 van dit draadje bekeken?
@Level42 Een platenspeler in je Superb zou dus je ultieme droom zijn?:D

Overigens: als oudere modellen van de SIII wel met CD-speler gebouwd zijn, maar nieuwere niet, zou een CD-module uit een oudere SIII dan niet passen. In mijn Octavia (MIB2-Amundsen, dus zonder CD) lijkt het zelfs of in de module in het dashboardkastje een CD-speler zit. Het is echter alleen een groef in de module, waar bij de MIB1 de speler wel zat.

Laatst bewerkt:
Overigens: als oudere modellen van de SIII wel met CD-speler gebouwd zijn, maar nieuwere niet, zou een CD-module uit een oudere SIII dan niet passen. In mijn Octavia (MIB2-Amundsen, dus zonder CD) lijkt het zlefs of in de module in het dashboardkastje een CD-speler zit. Het is echter alleen een groef in de module, waar bij de MIB1 de speler wel zat.

Mijn S3 is geproduceerd in december 2016, dus ook in nieuwere wordt een CD speler geplaatst.

Rallye

Forumguru
@OttoR Als jij ook een Amundsen hebt ben ik het spoor officieel bijster......

Je hebt dan MIB2-Amundsen met en zonder CD-speler (beide worden zo lijkt het in Superbs gezet), met één SD-kaartslot (in Fabia's), met twee SD-kaartslots. En dan is het ook nog eens soms wel en soms niet mogelijk om niet-af fabriek geactiveerde Smartlink alsnog te activeren (bij een Rapid kan dit niet achteraf, bij de meeste andere Skoda's wel). Vreemd.....en niet erg efficiënt.

Bovenaan Onderaan