Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wie heeft de gouden tip? Ik hoor bij bochten naar rechts een geluid, alsof er een knikker ligt te rollen. Heel de auto leeg gehaald, meteen uitgezogen en gepoetst en nog steeds dat geluid
Grappig (of niet). Rij tijdelijk een VW Tiguan en heb precies hetzelfde. Inderdaad als een knikker die mee links en rechts rolt. Kan niets vinden nog. Nog twee weekjes en dan mijn O3 ophalen (hoop ik). Kan er mee leven maar zou het liever vinden nog ..
Is het voor of achter in de auto. Ik heb een keer zoiets gehad, dat bleek een stukje van een popnagel te zijn waar ooit de kentekenplaat mee vastgezet was, dat lag los in de kofferklep.
Ik heb het ook bij hard optrekken (nauwelijks mogelijk dus probleem valt mee) of bruusk remmen.
Er ligt iets in de ruimte van het portier dat dan af en toe naar voren en weer terug rolt.
ik heb gisteren dit bij een Golf VI die als vervangwagen dienst doet voor het carrosseriebedrijf dit ook gehoord
bij het optrekken en remmen 'rolt' er ook iets in de bestuurdersdeur,maar ik heb nog niet de tijd en moeite gedaan om er naar te kijken..
@supersjors om de bekleding van de klep te verwijderen moet je 1x torx eruit draaien (zit achter de lummel om de klep naar beneden te trekken) vervolgens kun je het plastic rustig lostrekken!
Bij RoomsteR ook ooit zo'n knikkergeluid gehad in achterklep en was een moertje dat was losgekomen en bij bepaalde bewegingen te kennen gaf dat hij was los getrild van zijn broertje ( het boutje )
Kan goed een gevallen schroefje ergens zijn wat niet meer gevonden is. Hopelijk niet in de kokerbalk. Of klemmetje wat afgebroken is en ergens is tussen gevallen. Altijd lastig te traceren waar het ergens ligt. Maar komt helaas vaker voor dan zal je met zijn 2en moeten gaan zoeken. de ene rijd de ander gaat op onderzoek door de auto
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.