@Jasper02. Tijd om even kansloos offtopic te gaan, maar de Camaro verdient dat.
Dit was hem, bouwjaar 2011.
Ik adoreer de Camaro. De geniale looks, de briljante V8 en de brute sound. Geweldig! Hij stuurt zwaar, de automaat schakelt met lekkere schokken. Helemaal goed in zo'n auto. En wat te denken van de enorme uitstraling van die auto. Zoveel reacties van anderen, zoveel duimpjes in de lucht. Echt....meer auto heb je niet nodig, meer wil je ook niet. Ik heb letterlijk bij ieder stoplicht een ziljoen meter rubber op het asfalt gelegd. Op de parkeerplaats op de foto heb ik wat donuts gelegd op het asfalt. Geloof me, was het mijn eigen auto dan zou ik dat ook doen. Je gaat je in deze auto al heel snel gedragen als een kind van 10 jaar oud. Is onvermijdelijk. Fuck het goedkope interieur, of het feit dat het een tricky auto is om te rijden als je in de buurt van de limiet komt. En dat de automaat versie niet eens supersnel aanvoelt. Niet relevant in deze auto. Al was alles bekleed met badstof. Dat verandert niks bij deze auto, dan nog wil ik hem hebben!
Het is echt jammer plus plus dat de Camaro SS (full option) in Belgie en Duitsland voor onder de 45k te kopen is. In NL mag je 85k meenemen, met dank aan de CO2 waanzin. Eeuwig zonde! Maar respect voor je keus om van het veilige gebaande pad af te wijken en toch een Camaro te nemen. Prachtig!