Alu look middenconsole

RS-ke

Lid
Hier zijn enkele afbeeldingen, maar ik neem het wel in alu-look.
PS Matra: ze hebben het ook in piano-black, zoals de L&K.

Bijlagen

• P20677.jpg
    P20677.jpg
    25,8 KB · Weergaven: 128
  • skodaoctaviaab04clima.jpg
    skodaoctaviaab04clima.jpg
    41,3 KB · Weergaven: 59

degrgiov

Nieuw lid
je kan ook gewoon zo'n RS kader bestellen, ik heb dit gedaan bij de aanschaf en kreeg het er natuurlijk gratis bij anders dacht ik ong 30€, dus naar je dealer

je kan ook gewoon zo'n RS kader bestellen, ik heb dit gedaan bij de aanschaf en kreeg het er natuurlijk gratis bij anders dacht ik ong 30€, dus naar je dealer

Briljant!!! :489:
Dat dat kon, wist denk ik nog niemand (anders was deze draad er neit geweest). Het staat ook niet op de site volgens mij, maar dat verbaast niemand, echt up-to-date is de site nou eenmaal niet.
Ik ga gelijk bellen met de dealer van mijn net bestelde Octavia!!

Degrgiov: Is de afbeelding zoals in t eerste bericht precies zoals het eruit komt te zien? Heb je anders zelf misschien een picje?

Daar had ik ook aan gedacht. Maar heb een ambiente. Gewoon manuele airco. En een RS heeft clima. Gaat niet passen. Heb besloten om de middenconsole te gaan spuiten. Alleen nog even bij de verfboer kijken welke lak ik nodig heb en evt. welke vernis.

Tallguy

Forumguru
als je 'm idd kan bestellen voor 30euro heb ik wel interesse.

Hoe zeker ben je hiervan qua mogelijkheid en prijs? Anders ga ik het morgen eens aan mijn dealer vragen :)

30eur is een mooi prijsje. En dan is ie dus ook meteen voor de clima begrijp ik?

redfoxert

Senior Member
als je 'm idd kan bestellen voor 30euro heb ik wel interesse.

Hoe zeker ben je hiervan qua mogelijkheid en prijs? Anders ga ik het morgen eens aan mijn dealer vragen :)

30eur is een mooi prijsje. En dan is ie dus ook meteen voor de clima begrijp ik?

Zo te zien op het plaatje is het met clima en een Nexus. Is deze hetzelfde formaat als de Stream want dan denk ik dat ik er ook eentje ga proberen te bestellen :) Het "breekt" het dashboard een beetje in plaats van alles strak mat-zwart. Veel speelser en ook veel mooier denk ik. Misschien morgen eens even bij Verdaat langs kachelen :tongue:

Tallguy

Forumguru
Mijn dealer net maar een mail gestuurd met de vraag of dit ook gaat passen als je geen Skoda radio heb. Ik vermoed van wel, maar ff checken.
Ook direct de prijs maar eens gevraagd :)

Tallguy

Forumguru
volgens mijn dealer schijnt het niet te gaan omdat er een verschil in zit. Weet niet wat het verschil zou zijn :ahum:

Ben dus benieuwd naar jullie dealer's reactie's.

EDIT: Het gaat niet passen omdat ik geen Skoda radio heb. Gat is dus schijnbaar iets anders qua vorm :(

Betr. dealerreacties: ik kreeg een ongelovige meneer aan de telefoon die mij de indruk gaf dat ik a) om iets wel heel pietluttigs belde en b) mij voor gek verklaarde dat het niet zo duur en daarom wel leuk zou kunnen zijn.

Niet dat ik verrast ben, want überhaupt vind ik de mensen bij de dealers de afgelopen maanden zeer ongeïnteresseerd als het gaat om 'kleinere zaken' als accessoires etc. Lijkt wel of ze denken dat Skoda-kopers/-leasers niets extra's aan huin auto willen uitgeven.

Ik zal nog eens poging wagen bij een andere dealer, wie weet weten ze daar meer en staan ze er een beetje open voor.

Tallguy

Forumguru
Nou, ik heb 'm besteld. Want wat blijkt....hij past dus WEL! Er is geen verschil tussen een console met een Skoda eigen radio of een aftermarket.

Ding is er waarschijnlijk over 2 dagen. Kosten: € 32,30

Wat trouwens ook grappig is...de voor- en achterbumper van een RS passen ook gewoon op een non-RS :) Dealer heeft al 2 personen gehad die dat hebben laten opzetten na wat schade. Uitwisselbaarheid is dus hoog :)

Fabia

† In Memoriam
Betr. dealerreacties: ik kreeg een ongelovige meneer aan de telefoon die mij de indruk gaf dat ik a) om iets wel heel pietluttigs belde en b) mij voor gek verklaarde dat het niet zo duur en daarom wel leuk zou kunnen zijn.

Niet dat ik verrast ben, want überhaupt vind ik de mensen bij de dealers de afgelopen maanden zeer ongeïnteresseerd als het gaat om 'kleinere zaken' als accessoires etc. Lijkt wel of ze denken dat Skoda-kopers/-leasers niets extra's aan huin auto willen uitgeven.

Ik zal nog eens poging wagen bij een andere dealer, wie weet weten ze daar meer en staan ze er een beetje open voor.

Daar heb ik bij mijn dealer gelukkig geen last van, die vinden het juist leuk.

Frankie

Actief lid
Wat trouwens ook grappig is...de voor- en achterbumper van een RS passen ook gewoon op een non-RS :) Dealer heeft al 2 personen gehad die dat hebben laten opzetten na wat schade. Uitwisselbaarheid is dus hoog :)

Uhm, wat is daar zo opvallend aan ? Er is toch geen verschil in het plaatwerk of andere delen tussen de RS en overige modellen. Nogal wiedes dat een bumper dan gewoon past. Daarbij heeft iemand op het forum al een RS-bumper op een normale O2, staat zelfs in profiel. Weet alleen zo ff niet meer wie...

Tallguy

Forumguru
Uhm, wat is daar zo opvallend aan ? Er is toch geen verschil in het plaatwerk of andere delen tussen de RS en overige modellen. Nogal wiedes dat een bumper dan gewoon past. Daarbij heeft iemand op het forum al een RS-bumper op een normale O2, staat zelfs in profiel. Weet alleen zo ff niet meer wie...

Wat ik bedoelde is dat het prijstechnisch erg aantrekkelijk schijnt te zijn. Je betaalt tov een standaard bumper alleen iets meer voor de mistlampen die anders zijn, maar voor de rest valt het onder appeltje-eitje :)

Plaats je wel ff een fotootje, Kensei.
Ben razend benieuwd

Is het origineel Škoda of komt het ( via de dealer ) bij Milotec vandaan ?

LenK

Forumguru
Tijd voor een zacht ketting botsinkje -> voor- en achterbumper door RS vervangen...

Wat Skoda ook zou kunnen doen is de Octavia Sport uitbrengen met de looks van de RS maar geen 200pk motor (en natuurlijk ook zonder de RS prijs). Gaat goed verkopen, mind my words.

Bovenaan Onderaan