je kan ook gewoon zo'n RS kader bestellen, ik heb dit gedaan bij de aanschaf en kreeg het er natuurlijk gratis bij anders dacht ik ong 30€, dus naar je dealer
als je 'm idd kan bestellen voor 30euro heb ik wel interesse.
Hoe zeker ben je hiervan qua mogelijkheid en prijs? Anders ga ik het morgen eens aan mijn dealer vragen
30eur is een mooi prijsje. En dan is ie dus ook meteen voor de clima begrijp ik?
Betr. dealerreacties: ik kreeg een ongelovige meneer aan de telefoon die mij de indruk gaf dat ik a) om iets wel heel pietluttigs belde en b) mij voor gek verklaarde dat het niet zo duur en daarom wel leuk zou kunnen zijn.
Niet dat ik verrast ben, want überhaupt vind ik de mensen bij de dealers de afgelopen maanden zeer ongeïnteresseerd als het gaat om 'kleinere zaken' als accessoires etc. Lijkt wel of ze denken dat Skoda-kopers/-leasers niets extra's aan huin auto willen uitgeven.
Ik zal nog eens poging wagen bij een andere dealer, wie weet weten ze daar meer en staan ze er een beetje open voor.
Wat trouwens ook grappig is...de voor- en achterbumper van een RS passen ook gewoon op een non-RS Dealer heeft al 2 personen gehad die dat hebben laten opzetten na wat schade. Uitwisselbaarheid is dus hoog
Nou, ik heb 'm besteld. [...] Ding is er waarschijnlijk over 2 dagen. Kosten: € 32,30
Kensei: Heb je via de dealer [welke is dat?] de officiële versie besteld??
Uhm, wat is daar zo opvallend aan ? Er is toch geen verschil in het plaatwerk of andere delen tussen de RS en overige modellen. Nogal wiedes dat een bumper dan gewoon past. Daarbij heeft iemand op het forum al een RS-bumper op een normale O2, staat zelfs in profiel. Weet alleen zo ff niet meer wie...
Plaats je wel ff een fotootje, Kensei.
Ben razend benieuwd
Is het origineel Škoda of komt het ( via de dealer ) bij Milotec vandaan ?