Alweer problemen met mijn skoda

Derooke

Forumguru
Er had onlangs een collega zijn wagen last van een lekkende (voorgevormde ) hydraulische buis voor zijn citroen (achtervering.)

De wagen is meer dan 20 jaar oud en ze maken de onderdelen ook niet meer maar een handige Harry is er in geslaagd om flexibele hydro buizen te installeren. Principe van een graafkraan enz

Dus in die zin is alles overkomelijk.

Wagens van 40 jaar en ouder rijden ook nog rond .. . . Dus hard genoeg zoeken en out of the box denken

Een slang laten maken op maat enz

• Leuk
Waarderingen: Tees

EdK

Forumguru
Uiteraard is alles na te maken , en bv voor een kever kun je nog alles wel vinden
Met een de Lorean hetzelfde , is een persoon die alle voorraad toendertijd heeft opgekocht en heeft nog zoveel onderdelen dat er in theorie een nieuwe nog van gebouwd kan worden.

Maar er zit dan vaak ook een prijskaartje aan ! en als ik met een restauratie project bezig ben, dan mag dit wat kosten maar voor een FAB 1 denk ik dat dit een andere kosten overweging is die dan plaatsvind.

Maar dealer zegt dat niet meer verkrijgbaar is ? Maar spreekt hij dan voor NL dus PON ?
Probeer dan eens via een dealer in België of Duitland ? Misschien dat daar in de importeur magazijnen nog iets ligt ?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Tees

Tees

Donateur
Te zien aan het plaatje in ETKA zit er daarna nog een knikje in, maar dat kan @Jolanda123 beter zelf beoordelen door onder de motorkap te kijken. Kan je ook meteen de maten opmeten (of kijken of er nog een code opstaat met de maatvoering) welke slang nodig is. Ik denk dat dit soort slangen met enig beleid (dus er iets in om te voorkomen dat 'ie knikt) wel te buigen is, maar misschien kan je dit beter overlaten aan de beter garagist (bij VAG Techniek zoals EdK al zei), die zou daar z'n hand toch niet voor omdraaien?

Bovenaan Onderaan