Amundsen+ ......de weg kwijt? oude bestaande straten niet te vinden

EdK

Forumguru
Kom je in een geval aan letters toe of alleen met deze postcode ?
ik dacht namelijk bij de Zenec dat dit ook het geval is maar moet ik van numeriek scherm weer even naar qwerty scherm overschakelen om de letters in te voeren....

CDK

Forumguru
Ik wist niet eens dat er volledig geïntegreerde Tomtom systemen waren in dubbel DIN uitvoering, sinds ik heel Europa op m'n iPhone heb staan met gratis updates heb ik me er nooit meer in verdiept, maar voor in een eventuele nieuwe vrachtwagen zou dat een mooie optie zijn voor mij, in de Superbee volstaat mijn Columbus met TV / VIM prima!

EdK

Forumguru
Ik wist niet eens dat er volledig geïntegreerde Tomtom systemen waren in dubbel DIN uitvoering,

Volgens mij maakt Sony ook gebruik van de TomTom in een toestel 2 dins van hunzelf...

Canon-Eye

Forumguru
Blijft er nog één bezwaar over - de locatie midden in het dashboard, meestal veel te laag.
Ik heb 'm graag bovenop het dashboard, en dan liefst links tussen A-stijl en klokkenwinkel: dicht bij de "rechtuit-kijklijn" zonder hinderlijk zichtbelemmerend te werken.

GV60

Nieuw lid
nope na intypen vierde cijfer .......lukt het al niet meer om letters in te typen, komt gelijk al een plaatsnaaam

om1

Senior Member
Deze vergeten (setup ingedrukt houden en dan naar versies)

ImageUploadedByTapatalk1402512906.567088.jpg

Bijlagen

• ImageUploadedByTapatalk1402512876.674919.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1402512876.674919.jpg
    282,5 KB · Weergaven: 6

GV60

Nieuw lid
Hartstikke bedankt, om1.
Hoe ben je hier gekomen? heb je eerst Monster, daarna Molen ingetikt en krijg je dan deze lijst?

Ik heb net, spelend met het systeem, via een soort van omweg een lijst met alle straten die beginnen met Molen... uit het systeem weten te halen. Nu lijkt het er op dat het een stuk beter werkt, als ik begin met Molen.. en dan lijst. Het lijkt alsof de database nu wakker geschut is!!

De software versie is hetzelfde.

Het nut van het forum heeft zich bewezen!!! nogmaals dank, om1 en alle anderen!!!

Blijft nog een probleem over: het water in mijn deuren wat er niet vanzelf uitloopt, bij alle 4! (geplaatst in
http://www.skodaforum.nl/forum/i/water-uit-opening-deur-dorpel-bij-bestuurdersdeur.21398/page-4)

Wie kan mij hierbij helpen??!!

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
@GV60 Voor de wateroverlast kun je beter even een nieuw topic maken, of kijken of er al één is, en daar reageren. Door de titel 'Amundsen+' in dit topic loop je een hoop reacties van deskundigen op dat gebied mis.

om1

Senior Member
@GV ja, eerst "plaats in nederland" dan "monster" dan "molen" dan de lijst knop.

Bovenaan Onderaan