Amundsen ervaringen gezocht

mijn octavia 2 besteld, ook met amundsen. hoe bevalt de amundsen? ik moet nog wachten tm eind mei dan pas mijn octavia 2 in ontvangst nemen

wiko

Nieuw lid
Zijn er meer mensen (naast stryx and me;)) die een Amundsen aan boord hebben maar geen AUX-IN aansluiting onder de armsteun?
Volgens de optielijst zou die er standaard in moeten zitten....

Zijn er verder nog mensen op dit forum die andere FX cd's bezitten behalve Benelux?

Ik heb donderdag mijn 1.4 TSI Hatchback Ambition Business Line gehaald en daar zit de aansluiting in de middenarm steun ook niet op. Volgens de dealer omdat er al een aansluiting op de Amundsen zelf zit. Klinkt logisch maar is wel onhandig.

Verder mis ik ook de een skiluik trouwens. Hoort er volgens mij toch echt wel op te zitten (prijslijst januari 2009).

TamRex

Actief lid
Kheb in m'n bestelde Yeti 1.4 ook een Amundsen zitten met Bluetooth carkit verbinding (voor i-Phone) en MDI-aansluiting (voor i-Pod).
Ga er van uit dat alles compleet is (geen kabels ontbreken)!
Vraag mij o.a. af hoe de carkit ingebouwd gaat worden en waar ze de microfoon monteren, mogelijk kan ik hierover nog overleggen met de verkoper (is nu met vakantie). Of hebben ze hiervoor bij Skoda een standaardoplossing?
Ik stel mij zo voor dat ik de i-Phone en de i-Pod in het vak op het dashboard kan leggen, dus zou de MDI aansluiting hierin moeten komen.
Verder zet mijn dealer als service de navigatie-kaarten op een geheugenkaart.

Dan rest nog de vraag of ik veel mis t.o.v. een Columbus!?

Bovenaan Onderaan