Rallye
Forumguru
Want er is meer.....kom ik op die duitse site tegen: FSE is FreiSprechEinrichtung... dat zou over de aansluiting met stekker in de middenconsole moeten kunnen.
Ik kom nogal es tegen dat dat niet werkt met de Samsung Galaxy NA de Galaxy S5.... jammer ik heb 7 en geen enkel ander toestel om het mee te testen... de S7 doet niks anders dan opladen op dat stekkertje... handig toch.. maar niet compleet...
Ik vraag naar een link over deze opmerking en jij zegt dit:
https://us.community.samsung.com/t5...-not-connect-to-car-stereo-via-USB/td-p/68762
is een voorbeeld. Het ontbreekt aan: "AOA (Android Open Accessory) which allows the device to be used as a mass storage device."
Ik kan het mobiel wel handmatig op alleen opladen zetten.. maar de rest aan mogelijkheden is toch ook leuk.
Het is een Samsung ding blijkbaar..
Je eerste opmerking gaat over het gebruik van de Samsung als FSE (=carkit). Die heb je, maar via bluetooth. Dan zeg je dat “dat” zou moeten werken via “de aansluiting met stekker in de middenconsole”. Ik neem aan dat dat de USB-aansluiting van de MDI is? Bij jouw toestel, zo blijkt uit de laatste link, kun je de MDI niet als USB-opslagmedium (bijvoorbeeld voor muziek) gebruiken omdat het juiste protocol daarvoor ontbreekt. Over het gebruik van de MDI als carkit zegt deze link echter niets. Volgens mij kun je de MDI echter (ook) niet als carkit gebruiken.