Amundsen Navigatie SD-kaart stuk?

AndreM

Forumguru
En...formatteren sloopt dus niet de Skoda SD-kaart, zoals hier-en-daar wordt gesuggereerd.

Toch wel leuk om te weten! :D
Dat de mensen die de SD kaart geformatteerd hebben juist hier met de vragen en problemen komen. :deuk:

Ik heb er nog niet één gezien die problemen had zonder te formatteren.
En waarom zou je de kaart persee moeten formatteren als je deze uitsluitend voor je navi gebruikt? :arghh:

Fabia 123

Forumguru
Ik heb niet geformatteerd, maar uitpakken van het bestand lukte niet. (Op een Windows computer). Daarna herkende Amundsen de Skoda SD kaart niet meer.

Rallye

Forumguru
Nee, dan staan je kaarten er maar half op. Als je de SD-kaart leeggooit en de kaarten van VW plaatst? Werkt het dan wel?

Fabia 123

Forumguru
Dat heb ik toen niet geprobeerd.
De dealer heeft het opgelost,
Maar de kans bestaat dat het weer misgaat.

AndreM

Forumguru
Ik heb niet geformatteerd, maar uitpakken van het bestand lukte niet. (Op een Windows computer). Daarna herkende Amundsen de Skoda SD kaart niet meer.

Heb jij de uitpaktool van Skoda gebruikt?
Daar kwam ik in 2014 al snel achter dat het bagger was.
Heb toen het uitpakken afgebroken en met WinRar uitgepakt wat 10x sneller ging. ;)

Fabia 123

Forumguru
Inderdaad heb ik de tool van Skoda gebruikt. Met Winrar werkt het wel?

Ik wil nu afwachten tot de volgende update er is, volgende maand?

AndreM

Forumguru
Inderdaad heb ik de tool van Skoda gebruikt. Met Winrar werkt het wel?

Ik wil nu afwachten tot de volgende update er is, volgende maand?

Kijk ff bij de link in post #4, misschien heb je er wat aan voor je volgende update.
Het zal niet helemaal hetzelfde zijn, omdat deze is gemaakt voor de Amundsen MIB1.

En inderdaad met de uitpaktool van Skoda kan je wel een uurtje voor uittrekken.
Met WinRar ongeveer 8 min.
Als je de mappen download van Skoda, verwijs deze dan naar een map op je PC en pakt het daarin uit.
Knip van te voren de mappen van je SD card en zet deze ook op je PC, mocht het fout gaan dan heb je altijd de oude kaarten nog.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan