Bij mijn “vrienden” van ECU soft geweest zie ik....... Hopelijk konden ze jou wel tevreden stellen
@larsy.
Waarom niet de dyno sheet gedeeld?
Wij zijn er met onze Passat geweest, mijn collega is toch tevreden.
Op zich kan ik niet oordelen over voor en na omdat ik de Passat enkel na de chiptuning heb gereden.
De auto kan nu toch vlot met het verkeer mee.
Met de DSG in sport vind ik die auto niet aangenaam rijden moet ik eerlijk zeggen, is dit normaal? Want de DSG is ook aangepast en naar ik hier en daar lees moet die 'nerveuzer' afgesteld worden bij chiptuning ivm de koppeling die het anders te zwaar te verduren krijgt? (correct me if I am wrong)
Het is ook maar de tweede maal in mijn leven dat ik met een DSG rij.
Op zich maakt het voor mij niets uit want ik zal nooit of te nooit een automaat kopen tenzij het écht niet anders kan.
Mijn collega is met deze chiptuning al tot in Spanje en terug gereden, probleemloos.
Ik ben van plan, na de tweede kabelbreuk op tien jaar van mijn powerbox, ook bij ECU-Soft te passeren om mijn Octavia te laten chippen. Eerst moeten mijn injecteurs nog nagekeken worden want daar zit olie rond.
Hier onder de grafiek, ik ben geen pro, maar als je over chiptuning op maat spreekt, moeten die 'inzakkingen' van het koppel dan niet mooier afgelijnd zijn na chiptuning? Ik weet wel uit de praktijk dat je dit niet echt voelt als ik vergelijk met twee andere auto's die ik op de dyno heb gezet.
.