larsy
Forumguru
@sitechris
Vin het jammer dat je er zo over denkt.(maar dat is u menig)
Ik heb voor elke cent hard gewerkt (en ze groeien niet op mijn rug)
Door net hier en daar wat te kunne pitsen en zuiniger te zijn kan ik het dus kopen.
En voor 2de auto vin ik dan 2000cc best oké (voor minder dan 5000km/p jaar te maken)
En is 2,5 - 3000cc te duur (ook al is dat maar een “paar” 100€ meer)
En een “dure bak “ is de 30.000 euro verhouding met een 2000cc is best oké .
Het is niet voor niets dat constructeurs hun pk s omlaag halen uit hetzelfde blok (gewoon fiscaal ) en dat is dan ook voor een paar 100€’s minder te moete betalen
Maar daar vallen de mense wel over.
Waarom rijden er zoveel 1,6 vag modellen rond ipv de 2L(Voor die paar 100€ Verschil natuurlijk) .
Daarom heb ik ook een s3 1.6 en niet de 2L
(Belgische regels)
@Cordoba
De auto zit niet vol met (was)krasjes .
Vin het jammer dat je er zo over denkt.(maar dat is u menig)
Ik heb voor elke cent hard gewerkt (en ze groeien niet op mijn rug)
Door net hier en daar wat te kunne pitsen en zuiniger te zijn kan ik het dus kopen.
En voor 2de auto vin ik dan 2000cc best oké (voor minder dan 5000km/p jaar te maken)
En is 2,5 - 3000cc te duur (ook al is dat maar een “paar” 100€ meer)
En een “dure bak “ is de 30.000 euro verhouding met een 2000cc is best oké .
Het is niet voor niets dat constructeurs hun pk s omlaag halen uit hetzelfde blok (gewoon fiscaal ) en dat is dan ook voor een paar 100€’s minder te moete betalen
Maar daar vallen de mense wel over.
Waarom rijden er zoveel 1,6 vag modellen rond ipv de 2L(Voor die paar 100€ Verschil natuurlijk) .
Daarom heb ik ook een s3 1.6 en niet de 2L
(Belgische regels)
@Cordoba
De auto zit niet vol met (was)krasjes .
Laatst bewerkt: