Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dank @Joske vroeg me (toen ik de post plaatste) of ik er wel zo blij mee moet zijn Maar eerlijk is eerlijk, 100.000km met weinig problemen met een 1.4Tsi motor, niet slecht
@Pasqual, wat mij betreft mag dit topic dicht. De auto staat nu bij Rijnwoud voor de volgende eigenaar Wanneer ik wat ga aanpassen aan mijn nieuwe O3, maak ik wel een nieuw topic
Hahaha, nee hoor @Corné de Kluijver vandaag weer een heerlijk stukje gereden en kan niet anders zeggen dan dat het een heerlijke auto is. Hij moet alleen wel wat naar beneden en de wielen iets naar buiten
@Der Einser nee die heeft hij verkocht aan @Octavia32, volgens mij had dat te maken met de torsie as van de O3 en de multilink ophanging van de S2......
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.