Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb er een tijd mee gereden en had er minder last van. Ligt er wel aan wat je allemaal draadloos gebruikt. Als je ook spotify gaat gebruiken dan gaat het hard en vind je telefoon idd niet leuk.
Ik heb de telefoon nu met een aawireless dongle gekoppeld. Werkt net zo goed en snel en zonder storingen. 2 ritjes van 3 kwartier gehad nu. Het valt me wel op dat ik de telefoon goed warm voel worden in mijn broekzak. Het lijkt me dus wel een aanslag op de accu van mijn telefoon te zijn waar ik dan weer niet helemaal blij van wordt. Telefoon ging in 3 kwartier van 80% naar 70%. Telefoon is een 3 maanden oude Samsung Galaxy S20.
Bij een langere reis navigeren lijkt dat dus geen optie. Bedraad wordt mijn telefoon dan ook wel warm, maar niet zó dat hij uitschakelt. Dat heb ik wel eens gehad terwijl de phone in een draadloze lader zat.
Te warm in je broekzak is overigens ook oppassen. Afhankelijk van of je nog een kinderwens hebt
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.