Met veel interesse volg ik dit draadje. Volgende week krijg ik mijn superb 2 combi uit 2012 met een Columbus erin.
Een dergelijke upgrade zoals jullie hebben gedaan gecombineerd met achteruitrijcamera lijkt me super.
Een aantal zaken vraag ik me af:
-Gebruiken jullie de gsm als internetbron? Ik lees ook dat een aantal systemen zelf een WiFi netwerk creëren, wordt dit middels hotspot verbinding met de gsm gedaan of een apart simkaarten met 3G / 4G oid?
- Ondersteunt jullie systemen Car Play?
- Levert het ontbreken van functieknoppen, dus bij alleen touchscreens, een extra afleiding op? (Ik stel me voor dat je meer handelingen moet verrichten voordat je een functie kan bedienen die normaliter onder een knop zit? Misschien de knop op de tast kunt bedienen terwijl je nu moet waarnemen dat je de goede plek op de touchscreen aanraakt?)
- Wel/niet DAB erbij genomen? (Waarom wel/niet?)
- Zijn er functionaliteiten die nu niet meer beschikbaar zijn? Welke en in hoeverre mis je deze? (Bijv bepaalde functies vanuit stuurbediening of vanuit bijv Columbus zelf?)
- Woont er iemand in het noorden die zin/tijd heeft om eea te demonstreren?
- Kennen jullie iemand in het noorden die op den duur bij mij eea zou kunnen inbouwen?