robm84
Actief lid
Gebruiken jullie allemaal de meegeleverde navigatiesoftware, of downloaden jullie andere software? En welke dan?
Ik heb Google Maps erop gezet en offline kaarten gedownload, voor binnen land werkt dit prima.
Gebruiken jullie allemaal de meegeleverde navigatiesoftware, of downloaden jullie andere software? En welke dan?
https://www.bol.com/nl/p/android-8-...bltgh=njyqrzlfRZSKIM4rsPBMVA.1.2.ProductImage
Als je dit ziet is het toch echt een leuk koopje geweest!
Het enige nadeel wat ik vind aan deze radio is dat de lichtsterke van het display niet automatisch veranderd Aan de hand van tijd of donkerte!
Bij mij veranderd hij wel bij licht aan of uit. Als ik met licht aan de lichtsterkte lager zet, en ik zet dan het licht uit dan springt de lichtsterkte omhoog en vice versa
@robm84
Een achteruitrijcamera kun je er zelf inzetten. Dat staat los van het feit of je standaard PDC hebt of niet.
Bekijk bijlage 71434
Ik weet niet of jouw bekabeling overeenkomt maar zo zou je hem kunnen aansluiten. Dan zal als je hem in achteruit zet vanzelf het camera beeld op je scherm komen
Ik denk dat je vergeten bent de achteruit draad op je radio aan te sluiten.Ik heb nu een cameraatje maar heb div. Dingen geprobeerd, maar ik krijg nergens in geen 1 app beeld uit de camera, en ook geen automatisch opschakelend scherm als ik spanning op de camera zet...
Helaas
Ik denk dat je vergeten bent de achteruit draad op je radio aan te sluiten.
Uit de canbus module komt een draad wat achteruit op staat.
Die moet op je radio op achteruit ingang.
Dan weet je radio dat je achteruit gaat.
En je camera op de daar voor bestemde achteruit gele tulp stekker.
Marco.
@robm84 die rode draad moet je wel aansluiten, anders gebeurt er niks. Aan de kant van de radio op een geschakelde + (kan je van de radio kabelboom aftappen of bij de zekeringkast) en aan de kant van de camera op de draad van de achteruitrijlamp (zoals op de afbeelding)
Kan het zijn dan dat ik geen can bus heb?
Ik zie nergens een draad die ik hiervoor zou kunnen gebruike .
Dit heb ik allemaal achter de radio hangen!
![]()
@brepus13
heb jij die 12 volt kabel ook gebruikt die door de tulp kabel heen loopt? En zo ja waar zit deze dan op aangesloten?
Volgensmij hebben wij namelijk wel hetzelfde model radio.