Angel Eyes Skoda Fabia 2001

Status
Niet open voor verdere reacties.

DareDevil

Actief lid
Hallo allemaal,

Ik heb voor mijn Skoda fabia 2001 heldere Angel Eyes aangeschaft. Na een tijdje goed zoeken heb ik een bedrijf in Duitsland gevonden die mij de lampen voor een goede sprijs konden aanbieden. www.skgcarstyling.nl kon

ze aanbieden voor 230,- euro excl. verzendkosten. www.liontuning.de bood ze aan voor 181,- euro incl. verzendkosten. dat scheelde mij weer 50euries. Binnenkort monteer ik ze op mijn auto en komen er foto's. Zo zie je maar naar goed zoeken ben je zelfs in het buitenland goedkoper uit.

Groeten Jasper

Red Devil

Actief lid
ik ben erg benieuwt.. als je ze er in hebt zitten, ff fototje plaatsen hea;)
ik ben ook van plan om deze een keer aan te schaffen.. en dit met Xenon er in dan:D

DareDevil

Actief lid
Angel Eyes zitten erin, de ledringen zijn ook gelijk aan gesloten, dit is echt plug and play. Bij mij komt er ook nog xenon in. Mijn Skoda ziet er gelijk beter uit. Nu nog een bodykit en dakspoiler en een paar dikke velgen en hij ziet er echt goed uit.

Sportline

Senior Member
aaa dat gaat de goede kant op! Ik ben vreselijk benieuwd hoe het er uit ziet. Graag foto's!!!! Welke bumpers komen er onder en welke dakspoiler? Veel succes

kalegek

Nieuw lid
ben ook wel benieuwd hoe het er uit ziet ik wil er wel een foto van zien.

gelijk ook even een vraag aan je op die site www.liontuning.de staat dat het voor bouwjaar Baujahr 10/1993 - 08/1999 is klopt dit niet dan?

[video=youtube;dPC8ado9EdU]http://www.youtube.com/watch?v=dPC8ado9EdU[/video]

DareDevil

Actief lid
3101299_4_full.jpg
Hierbij een foto van de koplampen

Red Devil

Actief lid
KWIJL KWIJL!!!!:eek:

weet je hoe vet:D komt bij mij misshcien ook nog wel een x;) eerst wel weer ff genoeg geld uitgegeven..
maar ziet er goed uit!

Fabia

† In Memoriam
Wauw, ik ben niet snel onder de indruk van optisch tunen maar dit is echt mooi zeg.

cvegreen

Forumguru
Dat is nu ook iets dat ik heel goed kan hebben zo'n sublieme tuning die een super mooi resultaat heeft . Ik heb ze ook al te koop gezien , maar geld uitgeven aan iets wat niet echt moet zit er bij ons momenteel niet bij . Het blijft bij kwijlen dus . Desalnietemin het staat super mooi op u fabia en je zult er ongetwijfeld heel veel plezier aan beleven.

DareDevil

Actief lid
Hallo allemaal,

Ik kan kijken voor jullie als er genoeg mensen zijn die geinterresseerd zijn in de lampen dat we een paar setjes tegelijk inkopen met meer korting. Ik kan het altijd vragen. Ze hebben een goed snelle levering.

DareDevil

Actief lid
skoda_fabia_chrom.jpg

Deze hebben ze ook nog, maar die van mij vind ik net iets mooier want ik welke ledringen erin hebben. Dit setje bieden ze aan voor 150,- Euro + 16,- euro verzendkosten in Chroom en zwart

swsk01.jpg

wordt aangeboden voor 170,- euro + 16 euro verzendkosten,

ik heb ze zef voor 165,- + 16,- euro verzendkosten + 4x H1 lampen en er zit 2 jaar garantie op de lampen Te verkrijgen in Chroom en Zwart

Hallo allemaal,

Ik kan kijken voor jullie als er genoeg mensen zijn die geinterresseerd zijn in de lampen dat we een paar setjes tegelijk inkopen met meer korting. Ik kan het altijd vragen. Ze hebben een goed snelle levering.

Gezien ik ook bezig ben met het tunen van mijn wagen heb ik zeker interesse in een groepskoop! Ik zou zeker weten hetzelfde als jouw wagen (dus met led-lampjes) in het chroom willen op mijn wagen... Dus ik ben sowieso in voor een groepsdeal (en anders wordt het zelf een paar bestellen).

Sportline

Senior Member
WOOW dat ziet er strak uit zeg. Hopelijk heb je er lang plezier van!! Jammer genoeg hebben ze zulke koplampen niet voor mijn auto.

joergarms

Senior Member
Standaard zijn de dimlichten toch H7?? In dat geval zou ik andere xenonlampen moeten bestellen en dat vind ik een beetje zonde.
Maar als ik gewoon de lampen over kan zetten, dan is het wel het overwegen waard.

Standaard zijn de dimlichten toch H7?? In dat geval zou ik andere xenonlampen moeten bestellen en dat vind ik een beetje zonde.
Maar als ik gewoon de lampen over kan zetten, dan is het wel het overwegen waard.

Volgens mij krijgen 'we' bij deze deal dus wel 4 maal H1 lampen (plug en play volgens blue devil) maar dat is dan niet aantrekkelijk?

Ik zit nu even met een vraag wat betreft Angel Eyes;

ik heb begrepen dat de set die BlueDevil heeft gekocht voorzien is van LED-technologie. Alles plug & play en compleet voor €186.

Nu heb ik na een beetje googlen de volgende set gevonden voor €199 welke geen gebruik maakt van LED en dat in de beschrijving aanduidt als positieve eigenschap (ons systeem CFFL is feller dan LED) en nu vroeg ik mij af welke set nou "beter" staat als het gaat om looks en felheid van lampen?
http://www.superskoda.com/fabia/headlights/skoda-fabia-angel-eyes-projectors

DareDevil

Actief lid
Ik zit nu even met een vraag wat betreft Angel Eyes;

ik heb begrepen dat de set die BlueDevil heeft gekocht voorzien is van LED-technologie. Alles plug & play en compleet voor €186.

Nu heb ik na een beetje googlen de volgende set gevonden voor €199 welke geen gebruik maakt van LED en dat in de beschrijving aanduidt als positieve eigenschap (ons systeem CFFL is feller dan LED) en nu vroeg ik mij af welke set nou "beter" staat als het gaat om looks en felheid van lampen?
http://www.superskoda.com/fabia/headlights/skoda-fabia-angel-eyes-projectors

Correctie ik heb de set voor 181,- euries inclsief verzendkosten. De set die aangeboden wordt via superskoda.com, is volgens mij gezien met de ringen feller van licht, maar dat zit hem dan ook in de rpijs. Die lampen zijn 199,- euries exc. verzendkosten volgens mij kwam daar ook dan 16,- euries bovenop, dat is 215,- euro ik heb 181,- betaald dat scheelt mij weer 3 tientjes, het is wat je zelf mooier vind ik. Het is altijd nog je eigen smaak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan