Angel Eyes Skoda Fabia 2001

Status
Niet open voor verdere reacties.

cvegreen

Forumguru
Ik had die duurdere ook al gevonden , maar wat is nu eigenlijk "CFFL" LED ken ik nu ondertussen wel al , maar CFFL niet . Het is ook wat BlueDevil aangeeft , het is wat je smaak is . Ook de portomonee kan in sommige gevallen meetellen en 30€ is niet niets he. Daar moet je een tijdje voor werken eer je dat over hebt.

Correctie ik heb de set voor 181,- euries inclsief verzendkosten. De set die aangeboden wordt via superskoda.com, is volgens mij gezien met de ringen feller van licht, maar dat zit hem dan ook in de rpijs. Die lampen zijn 199,- euries exc. verzendkosten volgens mij kwam daar ook dan 16,- euries bovenop, dat is 215,- euro ik heb 181,- betaald dat scheelt mij weer 3 tientjes, het is wat je zelf mooier vind ik. Het is altijd nog je eigen smaak.

Ik vind bij nader inzien ook de angel eyes van bleudevil (liontuning dus) mooier dan degene van superskoda. Maar Bluedevil, hoe heb jij deze set voor €181 incl. verzendkosten geregeld? Want ik zie ze bij liontuning voor €170 + €16 verzendkosten = €186

Hoop ze voor mijn vakantie nog geplaatst te hebben (als het financieel haalbaar blijkt) :super:

Heb de knoop ook doorgehakt en vandaag een setje zoals Blue Devil besteld, was wel totaal 190 euro incl. verzendkosten en administratiekosten (paypal) maar goed. Hoop dat het aansluiten makkelijk zal verlopen en zal uiteraard daarna wat foto's plaatsen.

Laatste tijd toch veel "getuned" aan de wagen:

- 17" velgen met 205/45/R17 banden met TVR logo's
- antenne veranderd met korte black chrome antenne
- middenarmsteun geplaatst
- skoda embleem voorzijde vervangen met een nieuw origineel embleem
- en nu angel eyes :D

Dat wordt het dan ook wel denk ik, de andere optische tuning-mogelijkheden vind ik weer teveel van het goede en het budget raakt sneller op dan men denkt en hoopt :)

DareDevil

Actief lid
Als jij precies het zelfde setje hebt gekocht is het echt plug and play. De oude koplampen kan je op de volgende manier eruit halen.

er zit 1 bout aan de voorkant
2 torks van boven.
Schroef de 2 bouten die de voorbumper aan de voorkant vast houden los, zo krijg je ruimte om de voorbout los te schroeven.
JE kan de lampen schuin eruit en erin zetten.

Ik hoor graag van je wat je gekocht hebt.
Bij mij komen er nog booskijkers erboven op.

Groeten jasper

Heb de knoop ook doorgehakt en vandaag een setje zoals Blue Devil besteld, was wel totaal 190 euro incl. verzendkosten en administratiekosten (paypal) maar goed. Hoop dat het aansluiten makkelijk zal verlopen en zal uiteraard daarna wat foto's plaatsen.

Laatste tijd toch veel "getuned" aan de wagen:

- 17" velgen met 205/45/R17 banden met TVR logo's
- antenne veranderd met korte black chrome antenne
- middenarmsteun geplaatst
- en nu angel eyes :D

Als jij precies het zelfde setje hebt gekocht is het echt plug and play. De oude koplampen kan je op de volgende manier eruit halen.

er zit 1 bout aan de voorkant
2 torks van boven.
Schroef de 2 bouten die de voorbumper aan de voorkant vast houden los, zo krijg je ruimte om de voorbout los te schroeven.
JE kan de lampen schuin eruit en erin zetten.

Ik hoor graag van je wat je gekocht hebt.
Bij mij komen er nog booskijkers erboven op.

Groeten jasper

Ik heb de set angel eyes ook via lion tuning gekocht, met als artikelnummer 822 en titel "Angel Eyes Skoda Fabia Chrom" van €169.95
Heb ook de foto bekeken die jij gepost had als jouw set, en dat is inderdaad identiek, dus hoop dat het installeren inderdaad zo makkelijk gaat verlopen (ben niet echt een expert).

Heb je al wat booskijkers op het oog (haha straks hebben we bijna identieke wagens :D Groet Cihan

DareDevil

Actief lid
Voor mij was het ook de eerste keer,

Je denkt dat het moeilijk is, maar dat valt wel mee.

Ik heb de set angel eyes ook via lion tuning gekocht, met als artikelnummer 822 en titel "Angel Eyes Skoda Fabia Chrom" van €169.95
Heb ook de foto bekeken die jij gepost had als jouw set, en dat is inderdaad identiek, dus hoop dat het installeren inderdaad zo makkelijk gaat verlopen (ben niet echt een expert).

Heb je al wat booskijkers op het oog (haha straks hebben we bijna identieke wagens :D Groet Cihan

LenK

Forumguru
Die lampen zijn mooi, maar je gaat ze nu toch niet verpesten met van die plakstrips erboven? Zonde :1439:

Die lampen zijn mooi, maar je gaat ze nu toch niet verpesten met van die plakstrips erboven? Zonde :1439:

Ja vandaar eigenlijk ook mijn vraag aan Jasper, de booskijkers van Milotec vind ik niet echt passen bij de wagen en de nieuwe set lampen. Vind het prachtig hoe de booskijkers verwerkt zijn in de lampen zelf bij de nieuwe 5-serie van BMW.

222_grossesbild_autradogalerie_pics_schmuckbilder_BMW_5er_5er-a.jpg

Vind het inderdaad ook zonde om van die plakkertjes op de nieuwe Angel Eyes te zetten, maar wellicht heeft Jasper wat beters op het oog :24:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan