Animo voor meeting in Brabant/Limburg?

Naar welke dag gaat jouw voorkeur uit?

• Totaal aantal stemmers
    6
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

ronnieskoda

Nieuw lid
Hallo,

Is er interesse onder de leden op dit Skodaforum om een meeting te houden in het zuiden van Nederland? Locatie zal ergens in Brabant / Limburg zijn, en ideaal is dat dit dichtbij de Belgische maar ook dichtbij de Duitse grens is voor onze buitenlandse Skoda liefhebbers.
Mijn idee van de meeting is:
  • Ontmoeting
  • Rondrit door mooie bosrijke landschappen
  • Eten in een heerlijk grillrestaurant
Bent u geïnteresseerd ? Laat even weten wat u het beste uitkomt
  • Zaterdag 19 Oktober 2013
  • Zondag 20 Oktober 2013
  • Zaterdag 26 Oktober 2013
  • Zaterdag 9 November 2013
Ik hoor het graag.

ronnieskoda

Nieuw lid
Welke onderstaande datums komen jullie het beste uit?

• Zaterdag 19 Oktober 2013
  • Zondag 20 Oktober 2013
  • Zaterdag 26 Oktober 2013
  • Zaterdag 9 November 2013

CDK

Forumguru
bij voldoende animo lijkt het mij ook wel wat, 19 en 26 oktober zou mogelijk zijn

greetz Corné

Cordoba

Forumguru
Hmm, ik moet later 'ns kijken of het uitkomt, maar 9 november ben ik wel in de buurt, maar geen tijd (ik ben dan in Lieshout op een bierruilbeurs)

huubvanvugt

Forumguru
Intresse vanuit mijn kant! Ik zal dan alleen het eten skippen, qua datums heb ik geen voorkeur.

Heb je al een locatie in gedachten?

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Leuk initiatief Ronnie!
Ik ben zo vrij geweest een poll aan dit topic toe te voegen. Dan kan iedereen aangeven welke datum zijn/haar voorkeur geniet. :)

Cordoba

Forumguru
Pasqual, er is toch ook een voorlopige datum geprikt in oktober voor een volgende officiele forummeeting in Utrecht?

ronnieskoda

Nieuw lid
Locatie zal ergens in de omgeving Eindhoven / Belgische Grens zijn. Zelf ben ik nog een mooie locatie aan het zoeken waar we een leuke rit kunnen rijden en een terrasje kunnen pikken

Hetzer

Forumguru
Leuk idee, ik ben benieuwt naar het verloop hiervan.
@Cordoba, er is nog geen datum bekend voor de SF-forum meeting

CDK

Forumguru
ik kan dan die poll weer nergens vinden :( maar dat zegt waarschijnlijk alles over mijn zoek kwaliteiten.....

CDK

Forumguru
dankjewel Johnboy!! in de mobiele tappatalk app voor op de smartphone was dat niet zichtbaar, maar ben ff naar de website gegaan en nu heb ook ik mijn stem uitgebracht :)

greetz Corné

ronnieskoda

Nieuw lid
Leuk initiatief Ronnie!
Ik ben zo vrij geweest een poll aan dit topic toe te voegen. Dan kan iedereen aangeven welke datum zijn/haar voorkeur geniet. :)

Pasqual,

Zou jij het de poll (datum) kunnen verwijderen?
De meeting zal plaatsvinden op zaterdag 26 oktober.
Meer info volgt later!

Groetjes, Ronnie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan