Animo voor meeting in Brabant/Limburg?

Naar welke dag gaat jouw voorkeur uit?

• Totaal aantal stemmers
    6
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Ik schrijf je met alle plezier op de lijst er bij hoor :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2

CDK

Forumguru
Rijden in een Skoda is toch 1 groot feest, dus die afstand maakt niet uit toch!? :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2

TedVlemmings

Forumguru
Geen idee of hier nog leven in zit, maar met wat geluk zou ik de 26e Oktober mijn auto net nieuw in bezit hebben. (geplande uitlevering 25e) als er dan een meeting in een van bovengenoemde provincies is dan ben ik er zeker bij!

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
waar ging het eigenlijk doorgaan? maw noem eens een dorp/gehucht/stad ? ;) dan kan ik eens googelen op afstand :D

• Leuk

Kiswum

Forumguru
Ik heb geen idee wat er voor nodig is, als ik ergens bij kan helpen dan hoor ik het graag. Volgens was het initiële plan gewoon een tourtocht met een aantal auto's. Wat je met name nodig hebt zijn kandidaten die mee kunnen en mee willen. Verder uiteraard een route die je haar afleggen.

• Leuk
Zal idd wel kort dag worden om het te realiseren, maar als de meet van de grond komt ben ik wel van de partij, even afhankelijk van de datum natuurlijk:)

• Leuk

Kiswum

Forumguru
In een topic op Tweakers zag ik dat een dergelijke meeting met motorrijders binnen 2 weken was gerealiseerd met 10-15 deelnemers.

• Leuk

Kiswum

Forumguru
@ronnieskoda, is het goed als ik dit topic kaap en evt. andere data toevoeg voor de heuvelen tourtocht. Het idee is verder goed bedacht. @admins of is het beter om zelf een nieuw topic te maken met ongeveer dezelfde info?

CDK

Forumguru
dit topic is een rare dood gestorven, heb de TS meermaals verzocht om te reageren, in juni zou de planning al bekend gemaakt worden, maar sinds mei is er geen reactie meer op mijn herhaalde verzoeken geweest....

Joske

Forumguru
en het is zobiezo wat kort dag om zoiets nog te organiseren.. plus, iedereen is nu nog heel enthousiast maar denk dat het beter is om nog even rustig te bespreken wat/waar/hoe iets te organiseren

TedVlemmings

Forumguru
Ik zal dit ineens voorbij komen. Vond het toepasselijk dat de votes op de dag staan dat ik mijn auto net heb vandaar mijn interesse. Ik had niet eens door dat het al een doodgebloed topic was. Ik heb alle tijd. De volgende keer heb ik gegarandeerd mijn octavia bij. België geen optie? Bij de Ardennen heb je hele leuke wegen heb ik vorig weekend meegemaakt, beetje Eiffel achtig!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan