Antenne O2

harry

Senior Member
"Wat ik eigenlijk bedoel ik heb de standaard antenne met dat lompe stuk plastic op het dak en de spriet laten vervangen door een haaievin. Deze is zonder dat er een gaatje inzit voor de spriet. Conform de passat is nu de radio antenne ergens in de auto ingebouwd , volgens mij in de bumper.
Gaat dus niet om de orginele antenne welke skoda tegenwoordig op zowel de superb als octavia plaatst. Hier kan je inderdaad de spriet van afhalen en dan heb je ook een haaievin alleen geen radio ontvangst meer. Radio ontvangst werkt namelijk via de spriet."

Ah, Ik zie op de foto wat je bedoelt nu
Sjieke auto trouwens.

harry

Senior Member
*naar buiten kijken doet* Yup! Haaievin zit er nog steeds.. En laatste keer dat ik keek had ik geen NAVI.. :bye:

Nog even een vraag over de haaievin. Deze dient dus eigenlijk voor de GPS ontvangst zoals ik in dit topic lees. Nu heb ik geen navigatie af-fabriek genomen maar is het niet mogelijk een extern apparaat zoals PDA of telefoon, tomtom hier op aan te sluiten?

Zou geweldig zijn als de haaievin GPS antenne te 'pairen' is met bluetooth bijvoorbeeld.

Weet iemand dit?

Bovenaan Onderaan