Gieliovd
Forumguru
Goed werk :aangenaam:Dat klopt , dat heb jij mij nog uitgelegd. Je ziet maar , ik heb het toch onthouden he .
Ik geloof dat ze bij de conrad goedkoper waren!
Ik moet er ook nog eens een halen, maar ja je kent het wel...
Goed werk :aangenaam:Dat klopt , dat heb jij mij nog uitgelegd. Je ziet maar , ik heb het toch onthouden he .
VW/Skoda's hebben standaard een antenneversterker in de autoantennevoet die gevoed wordt door de VW/Skoda radio via de antennekabel.Vraagje. hebben Alle Fabias zo een versterkte antenne, of is dat een optie-deel?
In mijn Combi Elegance zit gewoon een standaard antenne aansluiting. Die blauwe stekker herken ik niet. Wel vind ik de ontvangst zwak. Ik kan wel heet nodige ontvangen, maar op miojn vorige auto was dat beter.
Denk dat ik het niet helemaal begrijp, normaal gaat 1 ant. kabel van de adapter achter in de radio en de autoant. gaat in de adapter. Voor de columbus (met 2 antennes) is er een dietz adapter nodig (gelezen op duits forum)Of zit ik nu helemaal fout?
Ik snap het nog steeds niet.
Bij mij zit er ook een gewone ISO aan, maar het ziet er niet uit alsof eraan geknutseld is.
Als ik op zoek ga naar die adapters zie ik telkens een blauwe stekker die ik niet herken en nog nergens anders gezien heb.
http://www.tomacarparts.nl/Downloads/11a.pdf
Hier bijvoorbeeld.
Betekent dat dan dat ik er misschien toch niet zo een versterker in heb (maar toch matige ontvangst) of wat is hier aan de hand? Een verloopje om spanning in te voegen op een gewonen ISO connector heb ik nog niet gevonden.