AnyGrip Universal maakt kringen

Joske

Forumguru
sassi.. nog nooit van gehoord :)

Sassi_504084c90e73c.jpg

turboturbo

Forumguru
Wat die plakstrip van de Brodit ProClip betreft; deze zit altijd tussen 2 dashboard delen waar ie niet zichtbaar is.

En in mijn geval heb ik heel lang de plakstrip niet eens gebruikt (het vliesje erop laten zitten) maar omdat ik de ProClip er wel eens af stootte tijdens het woest uitzuigen van de auto toch maar gaan gebruiken (zit nu muurvast)

Maar zoals gezegd: de plakstrip laat geen lijmresten achter op zichtbare dashboard delen.

Wat de zichtbaarheid van het scherm betreft; ik gebruik m'n iPhone als navigatie apparaat, dus in m'n borstzak of dashboardkastje is voor mij geen optie (daarbij zou ik m dan te vaak in de auto laten liggen)

Desperado

Forumguru
Voor mijn Telefoon hoef ik ook niks, maar ik wil voor de TT wel een Brodit aanschaffen. Ik had hem ook in de Felicia en is mij heel goed bevallen. Wat mij nog tegenhoudt is de behoorlijk hoge aanschafkosten.

Cordoba

Forumguru
Hm dat goedje moet je dan dus ook maar niet in ademenen dan, tijdens behandeling?

Alle zooi uit spuitbussen moet je sowieso zo min mogelijk inademen, dus ook cockpitspray. Het middel dat ik noemde PB Natural Look is een middel dat je net als bijvoorbeeld wax gewoon met een pad er op wrijft, en even later met een schone microvezeldoek uitwrijft.

Baphi

Forumguru
Ben enorm fan van brodit houders!! Past goed, werlt goed en is bescheiden van afmeting!
De afgelopen dagen ben ik in de weer geweest om voor mn iphone 5 een eigen houder te 3d printen, die past op de basis die ik al had van carcomm. En da's aardig gelukt!!

De base:
a6aze2eq.jpg

De delen geprint:
8y3unydy.jpg

na8eda8a.jpg

Geassembleerd, waarbij de lightning-stekker vastzit met dubbelzijdig tape:
vequry6y.jpg

tu5uty3e.jpg

iPhone erin:
agypehyh.jpg

En nog ff gespoten:
aqe3eje7.jpg

7usepevy.jpg

gasuqyty.jpg

Op deze manier zit de iPhone voldoende in het zicht, is verbonden met MDI en bedienbaar om telefoongesprekken op te nemen (heb helaas geen fabrieks carkit, staat op het wensenlijstje)

Zal nog een foto posten van iPhone in de houder in de auto binnenkort.

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb het uiteindelijk gevonden in een grote drogist. Maar in de andere winkels dachten ze dat ik van een andere planeet kwam. Uitgezonderd een oude dame die haar grootmoeder gebruikte het.
Dan is het vermoedelijk nog goed - want ouwe voorraad van vóór die "tenminste houdbaar tot"-hype... :D

Bovenaan Onderaan