Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit met zo’n reparatie in m’n omgeving of hier op de internets fora, heb gehoord of gelezen dat de auto na een x aantal km’s weer terug naar de garage moest voor dat natrekken bij een koppakking vervanging.
Heb je nog angst gehad de cilinder bussen te verschuiven en/of heb je daar iets aan kunnen doen om dat te voorkomen?
Ik was wel bang dat er wat zou verschuiven. Maar heb de kop voorzichtig eraf gehaald. Pakking bleef eronder zitten en die vervolgens er voorzichtig afgehaald.
Misschien dat het misgaat als de pakking aan beide delen vast blijft plakken?
Tijdens de werkzaamheden van het vervangen en het uitboren niet geleund op de bussen. Was óók bang voor verzakken
Er zijn ook flink wat doekjes in het blok gegaan voor ik begon.
Tijdens het uitboren ook tussendoor uitgezogen.
Ook niet alles uit de motorruimte verwijderd zoals aangegeven.. de inlaat wordt bv ondersteund door twee staven zeg maar. Deze omgedraaid, inlaat gekanteld, vastgedraaid en vervolgens de uitlaat omhoog vast aan de inlaat.