Canon-Eye
Forumguru
Inderdaad.Je zou geen Columbus systeem willen hebben?!
Het waarom heb ik elders al eens uitgelegd, maar ik heb geen zin om het terug te gaan zoeken.
Even los van de inbraakproblematiek: mijn grootste praktische bezwaren richten zich op
- de ernstig overdreven prijs van het systeem (een vorm van gelegaliseerde zakkenrollerij, eigenlijk)
- kaartupdates die - als ze al een keertje komen - toch niet echt actueel zijn maar wel de hoofdprijs kosten (zie boven)
- de positie van het navi-scherm (ik wil dat laag op het dashboard, liefst links maar desnoods rechts dichtbij de klokkenwinkel, oftewel dicht bij mijn "kijklijn" en dus niet ergens in de middenconsole)
- die zit precies waar ik 'm hebben wil (staat nu op m'n dashboard bij de linker A-stijl)
- ik kan 'm net zo vaak aan de pc hangen als ik nodig vind om 'm de satellietposities sneller te laten terugvinden (QuickGPSfix)
- ik kan als ik dat wil en een beetje op de acties let anderhalf jaar lang om de 3 maanden een verse kaart ophalen voor weinig (laatst iets van €72 of €75 betaald voor 6 kaarten)
- toen het ding na een jaar of 5 een keertje haperde ben ik uitstekend geholpen door de TT-helpdesk waar ze kennelijk precies weten wat ze doen en waar het om gaat