Eerlijk is eerlijk, ik vind het mooi gedaan
alle airbags etc is 1 op 1 over te zetten?
Gelijk een grootverbruikersverpakking aangeschaft?
Elektrische stoelen zijn normaal via een NTC-weerstand gezekerd, en als de boel na overbelasting weer is afgekoeld werkt het weer zonder dat je iets hoeft te vervangen. Google maar eens op NTC thermistor of zekering elektrische stoelen (elektrisch bedienbare stoelen geeft mogelijk niet het juiste resultaat bij google).
Edit: dit moet geen NTC maar PTC zijn, waarbij de weerstand zo hoog oploopt bij hoge stroom, dat er vrijwel geen stroom meer loopt, zodat de boel beveiligd is tegen overbelasten/doorbranden.
Ik snap er niets van dat er mensen zijn die revers/ringen onder hun stoel plaatsen.
Niet alleen de bouten houden de stoel op hun plaats, maar de wrijving van de hele rails over het oppervlak eronder wel.
De bouten zorgen ervoor dat deze rails heel hard tegen het oppervlak eronder aangedrukt worden, waardoor de wrijving toeneemt.
Alléén bouten is niét hoe het bedacht is en bij een ongeval zullen deze alleen alle krachten moeten opvangen.
Leuke oplossing zolang er niks gebeurt, maar ik waag me er niet aan.
Ik snap er niets van dat er mensen zijn die revers/ringen onder hun stoel plaatsen.
Niet alleen de bouten houden de stoel op hun plaats, maar de wrijving van de hele rails over het oppervlak eronder wel.
De bouten zorgen ervoor dat deze rails heel hard tegen het oppervlak eronder aangedrukt worden, waardoor de wrijving toeneemt.
Alléén bouten is niét hoe het bedacht is en bij een ongeval zullen deze alleen alle krachten moeten opvangen.
Leuke oplossing zolang er niks gebeurt, maar ik waag me er niet aan.
Niet doen! Vooral mee doorgaanMaar goed, ik stop met eigenwijs te zijn.