Audi Rotor Velgen 20 Inch

FlavioX

Forumguru
Na ruim een jaar met de Superb is het weer tijd om wat modificaties te gaan doen zoals 20-inch wielen, verlagen en een andere headunit.

Heeft iemand hier op het forum Rotor velgen onder de Superb zitten, origineel of replica?
Ik zag dit setje op Marktplaats staan en dat lijkt me wel wat: http://link.marktplaats.nl/m1102338535
Ik zou er wel 235/30R20 banden onder gaan zetten i.p.v. 225/30R20.

Voor het verlagen ga ik naar @Antera voor een Eibach set.

De nieuwe headunit wordt een 9-Inch Joying: https://www.carjoying.de/android-5-...ore-hd-1024-600-resolution-with-pip-dab-.html

Bijlagen

• Passat met 20-Inch Rotor Wielen.JPG
    Passat met 20-Inch Rotor Wielen.JPG
    81 KB · Weergaven: 174
  • vw_skoda_android_5.1_lollipop_car_autoradio_stereo_head_unit_gps_e4_1_1.jpg
    vw_skoda_android_5.1_lollipop_car_autoradio_stereo_head_unit_gps_e4_1_1.jpg
    212,9 KB · Weergaven: 140
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

FlavioX

Forumguru
Als het echte originele Audi wielen zijn valt de prijs wel mee maar hoe kan je controleren of ze echt of namaak zijn?

Spierings

Forumguru
Originele velgen hebben altijd het originele nummer erop staan;)

Lijken zoizo ook originele naafkapjes, deze passen meestal ook niet op imitatie velgen...

CDK

Forumguru
Staat er aan de binnenkant ingestanst, dus altijd checken voor die prijs. Naafkappen passen overigens meestal wel in de replica modellen. Prijs valt mee voor oem wielen hoor, er zitten zgan banden om, alleen geen merk genoemd, dus dat zullen wel chinezen zijn ;)

Heb je de nieuwe unit er al inzitten? Klinkt erg gaaf namelijk en een goede optie om m'n toch al wat verouderde Columbus te vervangen. Plaats je de unit zelf of laat je dit doen?

Verstuurd vanaf mijn Wileyfox Swift met Tapatalk

Bakkertje

Forumguru
Ziet er netjes uit die wielen onder een S2!
Achter zou het zo al kunnen, voor moet ie echt lager..

Edit: Ik was even aan het googlen naar een plaatje van ee nS2 met die wielen en kwam toen onderstaande advertentie tegen in BE (wel "maar" 19 inch, maar voor een derde van de prijs)
http://www.2dehands.be/auto-onderde...19-inch-audi-a3-a4-a6-tt-rotor-307798843.html

Edit 2: ai die wielen in BE hebben wel de nodige stoepranden van te dichtbij gezien..

Laatst bewerkt:

rudolfi

Forumguru
Rijdt met een set origineel Rs4 onder de Leon in 19 inch.
En ik denk dat de 20 inch rotors net zo dol zijn op stoepranden als die van mij. ondanks een band met een velg beschermer beschadigen ze vrij snel. Rotors hebben dezelfde soort bolling in de velg zitten.
Origineel Rotor velgen zijn 1 a 2 tinten donkerder als imitatie en er zit een audi logo aan de binnenkant van de spaak staan en het originele nummer.

FlavioX

Forumguru
Thx. Maar ik denk dat het toch deze gaan worden. Niet helemaal origineel. Op dit forum :Dmaar ik vind ze wel erg dik.

Bijlagen

• small-500x500.jpg
    small-500x500.jpg
    49,4 KB · Weergaven: 97
  • passat 04-500x500.jpg
    passat 04-500x500.jpg
    60,5 KB · Weergaven: 103
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan