Audi Rotor Velgen 20 Inch

CDK

Forumguru
Er moeten nog naafkappen op, maar de winterset zit er nu onder. 19" Carlsson wielen, kan ik meteen gebruiken voor onder de opvolger van de Superb ;)

d1abcc30a067be7e032c8bf5d218af29.jpg

EdK

Forumguru
Jezusmiena Corne, zit jij op de reageerknop ??
Ik scroll naar boven en klik op wat is er nieuw en je hebt al geliked en gereageerd.......
overtoom kan er nog wat van leren......

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Nee, dat is weer iets te oud voor mij... Van een S600 V12 Biturbo van 2003 gaat mijn hart wel sneller kloppen. (dat zou niet verkeerd zijn overigens, want het klopt nu te langzaam en te onregelmatig)

EdK

Forumguru
Maar niet om het één of ander....
Doe het nou is in één keer goed en koop nou gewoon een tweede handsje van Audi....

Als je je Superb inruilt dan krijg je gerust wel die R8 mee hoor...
Lekker Rauw geluid en ook nog eens lekker rap zonder dat je TVS / JD of VAG techniek nodig hebt.....

Afgelopen donderdagochtend kon ik er één met me caddy net bijhouden in de file op de A4....:maakmegek::deuk:

• Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
@EdK en wát voor file donderdagochtend. Nog maar zelden zo lang over de rit naar Alkmaar gedaan.:mad:
JA zag jullie staan, maar kwam van A5 af op de A4 doorgaand naar de N57 en tsja dan heb je dat kl#te stukkie bij Rijswijk waar t niet lekker loopt...

Maar goed als ik de kant van A'dam op keek dan was het niets anders dan rode lampies.....:deuk::deuk: een van jou ??

Bovenaan Onderaan