smutzkanone
Forumguru
Ik ben altijd nogal gek geweest van car-audio, dus nu moet de fabia 2 combi van de vrouw er ook aan geloven.
Ik wil een stealth install die (bijna) geen ruimte in neemt.
De gebruikte componenten worden: audio system x-ion 10 inch sub(300 w rms 4 ohm)
audio system f4-380 amp (4*95 w rms @ 4 ohm/2*440w rms @ 2 ohm)
Waarschijnlijk rainbow dl-c6.2 165mm compo ( 75w rms 50hz-21khz)
Nu nog een swing maar wordt een amundsen plus
hi-low converter
De sub wordt achter de linker wielkuip weggewerkt.
Mijn plan was eerst een mdf onder en voor plaat en de achter en bovenkant van polyester maken.
Toen zag ik dat er voor een 8"sub een kant en klare mdf kist te koop is .
Daar gaat mijn 10"natuurlijk niet in passen.
Ik heb nu bijna een mdf kist klaar voor een 10".De inhoud is veel te klein ( audio system geeft 20 l netto op) ,zelfs met dempingswol (+10% inhoud) haal ik dat niet.
Ik ga het toch eerst proberen,en als het niet naar wens is begin ik opnieuw met poly,omdat ik daar wel alle ruimte kan gebruiken die beschikbaar is (kleiner maken kan altijd).
Verder moet ik rekening houden met het lampje,de sig aansteker en de lampunit die los moet.
Tot nu toe lijkt het allemaal te passen.
De amp kom onder de bestuurders stoel.
De deuren worden gedempt en er komen nieuwe kabels in.verder zal ik waarschijnlijk wel mdf ringen moeten maken omdat de rainbows te diep zijn.
In dit topic zal ik mijn vorderingen bijhouden en zo veel mogelijk fotoos plaatsen.
vragen of opmerkingen hoor ik graag
Ik wil een stealth install die (bijna) geen ruimte in neemt.
De gebruikte componenten worden: audio system x-ion 10 inch sub(300 w rms 4 ohm)
audio system f4-380 amp (4*95 w rms @ 4 ohm/2*440w rms @ 2 ohm)
Waarschijnlijk rainbow dl-c6.2 165mm compo ( 75w rms 50hz-21khz)
Nu nog een swing maar wordt een amundsen plus
hi-low converter
De sub wordt achter de linker wielkuip weggewerkt.
Mijn plan was eerst een mdf onder en voor plaat en de achter en bovenkant van polyester maken.
Toen zag ik dat er voor een 8"sub een kant en klare mdf kist te koop is .
Daar gaat mijn 10"natuurlijk niet in passen.
Ik heb nu bijna een mdf kist klaar voor een 10".De inhoud is veel te klein ( audio system geeft 20 l netto op) ,zelfs met dempingswol (+10% inhoud) haal ik dat niet.
Ik ga het toch eerst proberen,en als het niet naar wens is begin ik opnieuw met poly,omdat ik daar wel alle ruimte kan gebruiken die beschikbaar is (kleiner maken kan altijd).
Verder moet ik rekening houden met het lampje,de sig aansteker en de lampunit die los moet.
Tot nu toe lijkt het allemaal te passen.
De amp kom onder de bestuurders stoel.
De deuren worden gedempt en er komen nieuwe kabels in.verder zal ik waarschijnlijk wel mdf ringen moeten maken omdat de rainbows te diep zijn.
In dit topic zal ik mijn vorderingen bijhouden en zo veel mogelijk fotoos plaatsen.
vragen of opmerkingen hoor ik graag