Auto getuned bij Leenders Autotechniek

Cordoba

Forumguru
Opvallend: ik kreeg uit de omschrijving 'prettig schakelen' en 'heerlijk reageert' het idee dat juist de schakelmomenten van de DSG aangepast zijn, maar het verschil komt dus alleen uit het extra koppel.

fireben

Forumguru
Opvallend: ik kreeg uit de omschrijving 'prettig schakelen' en 'heerlijk reageert' het idee dat juist de schakelmomenten van de DSG aangepast zijn, maar het verschil komt dus alleen uit het extra koppel.
ja en ik vind dit al fijn haha kan je nagaan als je de dsg ook nog doet word het nog beter:thumbsup:

fanSkoda-VW

Forumguru
feli, met het lekkerder rijden! Lekker!!

Ik kan net niet goed inschatten wat je voor model hebt.
Maar vaak is er ook een verschil in de soort remmen.
b.v. de Fabia 90 pk heeft achter trommelremmen, de 110 pk schijfremmen.
En extra voorziening -geloof ik- volgens handleiding dat de schijf droog gehouden wordt bij nattigheid.
Zodat als je remmen moet het sneller remt.
Remmen kán ook belangrijk zijn, weet je. Vandaag nog uitgetest op de A2 doordat een zwalkende vrachtwagen plots gevaarlijk dichtbij kwam. Misschien was zijn koffie klaar??? Wie weet.

fireben

Forumguru

En extra voorziening -geloof ik- volgens handleiding dat de schijf droog gehouden wordt bij nattigheid.
Remmen kán ook belangrijk zijn, weet je. Vandaag nog uitgetest op de A2 doordat een zwalkende vrachtwagen plots gevaarlijk dichtbij kwam. Misschien was zijn koffie klaar??? Wie weet.
ik heb een rapid en ja remmen is zeker belangrijk :thumbsup:

Okki

Donateur

Met een getunde auto hoef je niet perse harder te rijden. Hij rijdt alleen soepeler.

Bovenaan Onderaan