Last resort
Forumguru
Fijne rit dan alvast
nee die heb ik niet laten doen maar voor nu zoals ik ermee gereden heb rijd die heerlijkIs de DSG ook aangepast (schakelmomenten)?
Je bent er in ieder geval heel blij mee merk ik!
Je bent over enthousiast zou je bijna zeggen....
Bij wie ook alweer..... nog 1keertje!
Je bent er in ieder geval heel blij mee merk ik!
Je bent over enthousiast zou je bijna zeggen....
Bij wie ook alweer..... nog 1keertje!
nee die heb ik niet laten doen maar voor nu zoals ik ermee gereden heb rijd die heerlijk
het resultaat is dat de auto veeeel beter rijd en lekker schakelt ........
het schakelen is ook wel veranderd doordat de tuning is gedaan vind ikOh, omdat je zegt:
nee echte pk,sJa gevoelsmatige PK's.....
het schakelen is ook wel veranderd doordat de tuning is gedaan vind ik
Ja gevoelsmatige PK's.....
ja en ik vind dit al fijn haha kan je nagaan als je de dsg ook nog doet word het nog beterOpvallend: ik kreeg uit de omschrijving 'prettig schakelen' en 'heerlijk reageert' het idee dat juist de schakelmomenten van de DSG aangepast zijn, maar het verschil komt dus alleen uit het extra koppel.
ik heb een rapid en ja remmen is zeker belangrijkfeli, met het lekkerder rijden! Lekker!!
Ik kan net niet goed inschatten wat je voor model hebt.
Maar vaak is er ook een verschil in de soort remmen.
b.v. de Fabia 90 pk heeft achter trommelremmen, de 110 pk schijfremmen.
En extra voorziening -geloof ik- volgens handleiding dat de schijf droog gehouden wordt bij nattigheid.
Zodat als je remmen moet het sneller remt.
Remmen kán ook belangrijk zijn, weet je. Vandaag nog uitgetest op de A2 doordat een zwalkende vrachtwagen plots gevaarlijk dichtbij kwam. Misschien was zijn koffie klaar??? Wie weet.
feli, met het lekkerder rijden! Lekker!!
Ik kan net niet goed inschatten wat je voor model hebt.
Maar vaak is er ook een verschil in de soort remmen.
b.v. de Fabia 90 pk heeft achter trommelremmen, de 110 pk schijfremmen.
En extra voorziening -geloof ik- volgens handleiding dat de schijf droog gehouden wordt bij nattigheid.
Zodat als je remmen moet het sneller remt.
Remmen kán ook belangrijk zijn, weet je. Vandaag nog uitgetest op de A2 doordat een zwalkende vrachtwagen plots gevaarlijk dichtbij kwam. Misschien was zijn koffie klaar??? Wie weet.