Auto kraakt als een oud wijf.

chris01

Senior Member
volgens carpartsdirect.nl is Moog ook een eerste montage . hebben een leuke set aanbieding voor beide zijden voor .
nummer VO-RK-6606 . normaal iets van 179,25 nu voor 80,20 . upload_2017-1-10_20-55-46.gif

Maggy

Forumguru
Pak zelf meestal orgineel, trw of febi kwa onderstelrubbers. Nooit geen problemen mee gehad.

Delphi ook wel eens tegen gekomen, maar geen super bekende volgens mij. Andere twee ken ik helemaal niet.

Natuurlijk hangt de eerste montage ook sterk van de fabrikant af, een Japanner heeft er vaak hele andere merken onder..

Klopt.

Moog, ff nagezocht; is federal mogul, en die maken een boel & beheren een hoop merken. Zie screenshot

IMG_1709.PNG

Ben het ook wel tegen gekomen onder auto's, denk niet dat je er een verkeerd product aanhebt.
Toch speelt bij de koop van onderdelen altijd een onderbuik gevoel mee; wat onbekend lijkt, kan zeer goed zijn, andersom kan natuurlijk ook. Koop dat product dat je het juiste gevoel geeft, en het meeste kwaliteit biedt voor de prijs die het best bij jouw portemonnee past, suc6!

Spierings

Forumguru
Ik ga zelf altijd op mijn gevoel af, met goedkopere onderdelen kom je wel eens onverziene dingen tegen wat heel wat gevloek opleverde..

O.a. Geen perfecte passing, ontbrekende delen zoals bijvoorbeeld glijplaatjes bij remblokken en kortere levensduur..

Een groot bedrijf die meerdere merken bezit is geen garantie voor kwaliteit ook al zitten er grote namen tussen.. ieder merk heeft toch zijn eigen doelgroep, prijsklasse en de daarbijhorende kwaliteit..

@chris01 het is maar net waar die eerste montage op zit, een Lada gebruik nieuw ook niet dezelfde kwaliteit als een vag auto..

Bovenaan Onderaan