Auto niet uit te lezen.

Maggy

Forumguru
Vandaag grote beurt laten doen bij de dealer. Alles prima. Enige dingetje, bij ophalen werd me verteld dat ze de service niet konden resetten omdat ze er niet inkwamen. De auto werd herkent, maar verder kwam de ( officiële- ) uitlees apparatuur niet. Waarschijnlijk een can- probleem werd gezegd, dat dan uitgezocht moet gaan worden.
Uiteraard een beetje de smoor in, en probleem neergelegd bij de verkopende partij; ik zit nog binnen de garantie, dus voor mij geen probleem, maar hoe kan dit, iemand wel eens zoiets gehad? ( normaal had ik er vast zelf wel een keer een uitlezer aangehangen, nu geen tijd en zin voor gehad, dus was het me ook niet opgevallen)

Antera

Donateur
Geen idee welk bouwjaar? Maar hebben ze de motorkap open laten staan toen ze dat wilde. Dat moet anders kan je er niet in

Maggy

Forumguru
Als je het mij vraagt, zeker voor een 2019 model, een kul verhaal eerste klas…! :nono:
Tsja….. ik ga het nu (nog-) niet proberen, zit lekker in de garantie ( nog 7 dagen, dus ruim) en ze gaan het maar fijn uitzoeken. Kunnen ze gelijk de airco meenemen; die doet het ook niet ( meer-) , warme dagen hebben het voordeel dat dat dan opvalt.
(Waar zijn de smiley’s hier? Ikke nie vinden nie…)

Bovenaan Onderaan