auto uitzoeken!!

LenK

Forumguru
Ik zou mijn baas nog maar eens onder druk zetten. Of verder zoeken naar een alternatief.
Nog liever geen leaseauto dan noodgedwongen in een Roomster 1.4 TDI 3-cilindertje rijden als het mij betrof.
Oerlelijk en dan ook nog niet vooruit te branden met dat motortje.

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

Ik zou mijn baas nog maar eens onder druk zetten. Of verder zoeken naar een alternatief.
Nog liever geen leaseauto dan noodgedwongen in een Roomster 1.4 TDI 3-cilindertje rijden als het mij betrof.
Oerlelijk en dan ook nog niet vooruit te branden met dat motortje.

[/ QUOTE ]

Mijn baas vind het ook onzin dat er geen andere skoda's op de lijst staan, dus wil ik een fabia of een octavia, dan moet ik de leasemij onder druk zetten (kamsteeg)
wat betreft mijn baas: die zullen zeggen, is goed, dan krijg je geen auto en dan ga je toch lekker met de trein!!

Wat betreft dat alternatief, dat is er wel... een VW Polo!! vind dat persoonlijk erger dan een room-ster!!

Wallie

Lid
Ach, denk dat het wel mee zal vallen... je was een 51kw 3 cilinder Fabia gewend, denk dat de 59kw in een Roomster ongeveer gelijke prestaties zal neerzetten. Daarnaast een hoop ruimte erbij... en handiger als de trein
wink.gif

Trol

Lid
LenK uw afkeer voor de Roomster en uw commentaar begint soms kinderlijke vormen aan te nemen, besef je dit?
Ik vind die auto met de juiste kleur heel speciaal en mooi maar dat ik dus mijn keuze. Ik denk dat je over zo een subjectieve dingen beter wat minder van de toren kan blazen.

Mvg,
Davy

EdK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Trol</font><hr />

LenK uw afkeer voor de Roomster en uw commentaar begint soms kinderlijke vormen aan te nemen, besef je dit?
Ik vind die auto met de juiste kleur heel speciaal en mooi maar dat ik dus mijn keuze. Ik denk dat je over zo een subjectieve dingen beter wat minder van de toren kan blazen.

Mvg,
Davy

[/ QUOTE ]

Tja die kun je in je zak steken !!

evenzogoed, met vriendelijke groet

EdK

Boet

Actief lid
Volgens mij rijdt Mark de Roomster met 3-cylinder TDi. Heb hem nog niet horen klagen.

Toevallig heb ik er zelf ook in gereden. Bij rustig gebruik gaat het niet echt snel, maar er zit zat koppel onderin om heel prima van zijn plek te komen. No problemo!

24.gif
kijk, nù begint het leuk te worden
24.gif

tja trol, wat had je verwacht van iemand die met een fantasieloze 1600 Octavia combi rijdt
cheer.gif

Jpoers

Lid
Agh Lenk is zo trots op zijn auto dat die voor zijn avatar gebruik maakt van een mini (maxi) met borsten!

Maar ff terug ONTOPIC:
Hoe ist met DJNEO, je baas al kunnen overhalen om toch maar naar de fabia te gaan kijken?

</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

crazy.gif
Ik zei dat je me niet moest uitdagen.
Wanneer start je met de huifkartochten?
cheer.gif

[/ QUOTE ]

dan kan jij als volgwagen achteraan of vooraan meerijden, zoals op de tour de france, daar bevinden zich de "échte stars" ook tussen die onopvallende grijze O2 combis
489.gif

Tallguy

Forumguru
We gaan toch niet elkaar bashen hé heren? Graag on-topic blijven anders help je DJNeO niet. Als je wilt bashen mag je dat van mij in het Off-Topic draadje doen.
(en ja, ik zie de smilies staan, maar laat het niet uit de hand lopen...da's m'n enige verzoek)

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />

Hoe ist met DJNEO, je baas al kunnen overhalen om toch maar naar de fabia te gaan kijken?

[/ QUOTE ]

Heb mijn baas wel kunnen overhalen om ernaar te KIJKEN, maar daar hield het echt op helaas, t is niet de baas waar t probleem ligt, maar de leasemij!
frown.gif

Heb overigens wel gevraagd of de F2 in het programma "courante leaseauto" zit... heb daar echter nog geen reactie op gehad...

godja... effe ouwehoeren mag wel hé, het moet leuk blijven
24.gif

en om het probleem alhier gesteld snel en vooral efficient op te lossen: rij met alledrie de auto's na mekaar, en dan weet je waarvoor je gaat. zeker weten.
1439.gif

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Vroomstar</font><hr />

en om het probleem alhier gesteld snel en vooral efficient op te lossen: rij met alledrie de auto's na mekaar, en dan weet je waarvoor je gaat. zeker weten.
1439.gif

[/ QUOTE ]

Ik weet wel wat ik wil, t is alleen kwestie van uitzoeken met kosten, wat is te duur en wat niet!!
wink.gif

(en wat zijn de voors en tegens die hier op t forum worden genoemd...
wink.gif
)

Dutch4x4

Senior Member
Vreemd, wat kan voor een leasemij nu het verschil zijn tussen een Roomster en een (nieuwe) Fabia? Die laatste raakt hij straks zelfs nog makkelijker kwijt.

Bovenaan Onderaan