Dnet
Senior Member
Vandaag mijn spulletjes binnen gekregen... Behalve wat ik besteld had nog een hoop foldertjes en een verpakking Rain Clear.
Begin situatie, niet heel erg vies, maar toch nodig:
Goed, na ongeveer 2 uur poetsen, met af en toe pauzes om even nog wat tips te lezen, het resultaat:
Wat hebben we geleerd:
- een afneembare trekhaak is beter voor je scheenbenen.
- 2 emmer systeem werkt erg goed, en is zichtbaar nuttig.
- eerder beginnen met poetsen, in het donker is niet handig
- eerste steenslag op de lak is al weer een feit (wie o wie kan het vinden op de foto's)
Maar uiteraard ook weer wat nieuwe vragen:
- de handschoen, na het soppen in de shampoo, uitwringen of niet? Met uitwringen komt er maar weinig schuim op de auto?
- de droogdoek werd/bleef erg nat de hele tijd, bleef dan ook best wel wat water op de auto liggen na het afspoelen. Ik heb ergens gelezen dat sommige mensen de hele auto doen met maar 1x uitwringen?
- chromen strips, voor/achter lichten, speciaal spul voor gebruiken? (bestaat vast wel) Of gewoon mee met de lak wassen?
Al met al, leuke avond vulling, en voor een eerste keer redelijk tevreden (:.
Begin situatie, niet heel erg vies, maar toch nodig:
Goed, na ongeveer 2 uur poetsen, met af en toe pauzes om even nog wat tips te lezen, het resultaat:
Wat hebben we geleerd:
- een afneembare trekhaak is beter voor je scheenbenen.
- 2 emmer systeem werkt erg goed, en is zichtbaar nuttig.
- eerder beginnen met poetsen, in het donker is niet handig
- eerste steenslag op de lak is al weer een feit (wie o wie kan het vinden op de foto's)
Maar uiteraard ook weer wat nieuwe vragen:
- de handschoen, na het soppen in de shampoo, uitwringen of niet? Met uitwringen komt er maar weinig schuim op de auto?
- de droogdoek werd/bleef erg nat de hele tijd, bleef dan ook best wel wat water op de auto liggen na het afspoelen. Ik heb ergens gelezen dat sommige mensen de hele auto doen met maar 1x uitwringen?
- chromen strips, voor/achter lichten, speciaal spul voor gebruiken? (bestaat vast wel) Of gewoon mee met de lak wassen?
Al met al, leuke avond vulling, en voor een eerste keer redelijk tevreden (:.