Autobedrijf Schipper, Nibbixwoud

Racer

Lid
Iemand ervaringen hier? Het ziet er allemaal een beetje sjofel uit, maar misschien zijn de ervaringen erg goed.

Ben benieuwd of ik mijn auto hier met een gerust hart naar toe kan brengen

Racer

Boet

Actief lid
Wat mij betreft wel. Is een familiebedrijf met hartelijke, nuchtere mensen die best bereid zijn een stapje harder te lopen, mocht dat nodig zijn. Echt een no-nonsense bedrijf.

Mijn Roomster komt er vandaan en is er tevens in onderhoud.

Gieliovd

Forumguru
Ik had vandaag klanten in de winkel welke aan kwamen rijden met een Skoda Fabia 2 Combi!

Ze komen uit Nibbixwoud en hebben een Skoda dealerschap.

Maar ze heten geen Schipper als ik mij goed herinner, maar Schuijten of iets dergelijks?

Ze kochten uiteindelijk bij een collega een leuke inrichting.

Ik moest maar eens langskomen zeiden ze tegen mijn collega om proef te komen rijden in de F2 Combi!

Hele aardige mensen.

gullwing66

Nieuw lid
Dealer Schipper uit Nibbixwoud

Iemand ervaringen hier? Het ziet er allemaal een beetje sjofel uit, maar misschien zijn de ervaringen erg goed.

Ben benieuwd of ik mijn auto hier met een gerust hart naar toe kan brengen

Racer

Het ziet er inderdaad wat sjofel uit maar vergeet niet dat 10 jaar geleden elke merkgarage er zo uit zag en dat de explosie van nieuwbouw en fusie's van dealers niet altijd ten goede is voor de klant. Bedrijfsmatig kan ik je zeggen dat Martin Schilder (Alkmaar) regelmatig een steekje laat vallen. Ik ben door Marga Schipper zeer goed geholpen en ze heeft haar uiterste best gedaan om mijn auto op tijd af te leveren, echter door de importeur werd dit een dag later. Op het gebied van onderhoud kan ik nog niks zeggen maar wat mij betreft zal dat door deze dealer geschieden.

Ik heb wel mijn onderhoud bij deze dealer en ben zeer tevreden. Gemaakte afspraken komen ze na. Gratis leenauto bij reparatie's en onderhoud. Aardige mensen.

Ernie01

Nieuw lid
Tja, ik had slechte ervaring bi Schilder Alkmaar, dus ben ik naar Schipper gegaan. Perfecte Service. Ga ik later een keer terug omdat mijn achteruitrij sensor af en toe een irritante beltoonlijkt, kunnen ze niets vinden en ligt het aan mijn Pioneer systeem.

Omdat ik dit niet geloof eneen sensor al een keer is vervangen voor iets dergelijks toch maar weer naar Schilder en die merken meteen op dat een sensor niet goed fuctioneert.

Hoewel Schilder veel te makkelijk met klanten omgaat en niet altijd de afspraken nakomt, heb ik technisch meer vertrouwen in ze. Alleen daar aanschaffen doe ik niet meer dan ga ik wel naar Schipper.

Fucky

Senior Member
Skoda Schipper kan ik aanbevelen, inzet 100% en zeer vriendelijk! goede werkplaats/techneuten!

Bovenaan Onderaan