EdK
Forumguru
http://gb-tuning.de/index.php/skoda.htmlhmm leuk zou dit ook op de rapid kunnen en zo ja wie heeft het al ??????
Moet je heelllllllllllllllllllllllllllll goed zoeken op deze pagina........
http://gb-tuning.de/index.php/skoda.htmlhmm leuk zou dit ook op de rapid kunnen en zo ja wie heeft het al ??????
http://gb-tuning.de/index.php/skoda.html
Moet je heelllllllllllllllllllllllllllll goed zoeken op deze pagina........
heb ook geen idee pfffEr zijn wel twee versies, namelijk voor de Spaceback style plus en Spaceback. Beats me wat het verschil is.
maar niet duur dat dan weer wel ik denk gewoon de styleEr zijn wel twee versies, namelijk voor de Spaceback style plus en Spaceback. Beats me wat het verschil is.
Mailtje naar GB tuning verstuurd. In afwachting op hun reactie.maar niet duur dat dan weer wel ik denk gewoon de style
oke hahaha ik hoor het wel dan is wel leuk als het kan hahaMailtje naar GB tuning verstuurd. In afwachting op hun reactie.
hij kost al niet zo duur hahaha maar proberen kan altijd hahaMisschien krijgen we groepskorting? Zijn hier toch wat mensen die het willen hebben.
Misschien krijgen we groepskorting? Zijn hier toch wat mensen die het willen hebben.
Ben overigens bezig met een eventuele korting voor Skoda members voor producten bij GB-tuning. Even zien wat voor antwoord zij daar op geven. Ze hebben het in ieder geval in behandeling.
Deze mod zou leuk zijn, maar het zoeken naar de oplossing heeft mij al teveel gekost.
Kofferklep poppers..... 1 cm omhoog.
Klagende vrouw dat de klep zo slecht sluit.
Sterkere gasveren, doet niets, het gewicht van de klep is te groot en de hoek van de veren is te klein. Klagende vrouw.
Stempelveren + originele gasveren en poppers.
3 cm omhoog en klep valt na de sprong van de stempelveren terug naar 1cm van de poppers. (Klep te zwaar)
Sterkere gasveren, stempelveren en poppers..... Zelfde resultaat.
Pas na een cm of 8 dat de klep openstaat krijgen de gasveren voldoende kracht om de klep open te drukken.
Uit navraag bij de 2 stempelveer fabrikanten (vraag me de namen niet meer, te lang geleden, staan hier of bij de buren wel genoemd) moet er een langere stempelveer gebruikt worden en moet de kracht in Nm verder omhoog.
Langere stempelveren pasten niet, de klep kwam niet meer in het slot. 1 originele stempelveer lek.
Ik heb het dus opgegeven.
Dit is toch het Fabia II topic? Waarom dan de verwijzing naar de Rapid oplossing?
Dit is toch het Fabia II topic? Waarom dan de verwijzing naar de Rapid oplossing?
Ik vind het alleszins interessant voor zowel de F2 Combi als de F3 CombiDit was een reactie op: er zijn meer mensen geintresseerd in de "automatische heckklappe" van GB tuning. En niet zozeer fabia only. Als ik meer info heb voor een groepskorting dan start ik een nieuwe topic.
Alternatieve oplossing: vrouw vervangen door een sterker exemplaar?Kofferklep poppers..... 1 cm omhoog.
Klagende vrouw dat de klep zo slecht sluit.
Sterkere gasveren, doet niets, het gewicht van de klep is te groot en de hoek van de veren is te klein. Klagende vrouw.