Je rijtje klopt voor de draaistanden. Trek je de schakelaar 1 klik uit, dan gaan aan de voorkant je mistlampen branden. Nog een klikje verder uit trekken en ook achter gaat de mistlamp branden.
Coming/Leaving home werkt alleen in de automatische stand en wordt door de afstandsbediening geactiveerd. In het mdf kun je de tijdsduur instellen.
De instapverlichting gaat branden bij het ontgrendelen van de auto en schakeld vervolgens na het starten van de motor (of een zekere tijd) uit.
Idem gaan ze aan bij het openen van een deur en weer uit bij het vergrendelen (of een zekere tijd).
De xenon lampen worden gelijktijdig met de 1e, 5e, 10e etc sproeibeurt (gerekend vanaf starten motor) van de voorruit bespoten.
Auto - Met lichtsensor en ik lees net boven de 140 ook de lampen? Handig dat je kan zijn dat iemand boven de 140km rijd.
Mwah, loopt wel los hoor. Er zijn er zat die ze, ondanks de 'auto'-stand toch handmatig op dimlicht zetten. Doe ik zelf ook wel eens, omdat imho met name in schemerachtige omstandigheden het mij te lang duurt voordat de dimlichten aanfloepen. En ook vaak als ik met de caravan rij. En dan rij ik zeker geen 140 :grin:.
Overigens, ook als ze de schakelaar op dimlicht staat, gaan de lampen uit als je de sleutel eruit trekt.