Autovroon (Skoda Servicepunt) Amsterdam West

Cordoba

Forumguru
Ik ken het bedijf niet, maar een servicepunt verkoopt geen nieuwe auto's of heeft in elk geval geen nieuwe auto's in de showroom staan, en verder zal het in het algemeen een wat kleiner bedrijf zijn. Eigenlijk is het een nieuwe naam voor wat vroeger een sub-dealer heette: geen volwaardig dealerschap, maar voor de meeste zaken kun je er wel terecht.

turboturbo

Forumguru
Oke, bedankt voor je toelichting, @Cordoba!
Ik vind een showroom met heren in stakke pakken en splinternieuwe auto's geen meerwaarde, als ik alleen voor een service beurt kom. Dus dat zal ik niet missen.
Ik wilde komend jaar Zenith in Amstelveen eens proberen (veel positieve reacties over gelezen), maar misschien dat ik deze toko de beurt gun.

Cyrus

Actief lid
Onderdeel van de A-Point groep.... Ik zou het niet doen. Is een enorm concern, waar geld verdienen veel belangrijker is dan tevreden klanten. Ben zelf om die reden juist weggegaan bij S-Point (ook onderdeel van die groep). Fouten in de werkplaats, receptioniste die afspraken niet goed noteert en daar vervolgens de klant de schuld van geeft ("Nee hoor, dat heeft u niet doorgegeven"). En dat meerdere keren; ik ben ook niet de enige met die ervaring.

turboturbo

Forumguru
@Cyrus, waar ga jij dan heen, aangezien je ook uit deze regio komt?
Met S-Point ben ik ook niet helemaal tevreden, jouw ervaring klinkt me niet vreemd in de oren (communicatie - ik kom voor een kleine beurt. Nee hoor uw auto moet een grote beurt, etc.)
Ik heb ook een paar keer flink m'n best moeten doen daar om goed geholpen te worden (draaideur klant; ik blijf gewoon terug komen, net zolang totdat het probleem opgelost is :D

EdK

Forumguru
Denk zo dat Cyrus naar een familie bedrijf nu gaat, en dat zijn er nog maar weinig in onze regio
Doe een gok op Lakeman

Rosinfield

† In Memoriam
Ik heb zelfs eens geprobeerd daar een Yeti te kopen, hetgeen niet is gelukt. De strakke jongeman deed er alles aan, verbaal en non-verbaal, dat mij een auto verkopen wel het laatste was wat hij wilde om 16.30

Cyrus

Actief lid
Niet helemaal off-topic, want Autovroon is een filiaal van A-Point dus S-Point ;) Dezelfde mensen delen daar de lakens uit.

Inderdaad ben ik nu klant bij Lakeman in Purmerend; het enige dat mij weerhield om daar eerder heen te gaan, was dat mijn huidige auto bij S-Point vandaan komt en ik vanwege de garantie daar nog onderhoud liet doen.

Cyrus

Actief lid
Ik woon in Purmerend. Daarom heb ik Zenith vooralsnog niet overwegen. Komt bij dat Lakeman al járen (zeker al een jaar of 15) hofleverancier is van een plaatselijk taxibedrijf met echt heel veel auto's. Dat zegt wel wat, denk ik.

EdK

Forumguru
sterker nog Lakeman is één van de oudste Skoda dealers.

enne dubbelle turbo, lakeman heeft ook een ruilwagen hoor, moet je bij afspraak maken alleen ff tegen ze zeggen.

turboturbo

Forumguru
W0000t!
*turboturbo gaat zich verdiepen in Lakeman*

Edit: bedankt voor alle tips, ik ga de mods wel even vragen de off-topic (voor dit Autovroon draadje, dan) te verwijden. Tenzij de mods het geen vervuiling vinden.

@Cyrus: goed idee. Sluit ik me bij aan. (melding heb ik al gedaan)

Cyrus

Actief lid
Misschien kunnen de mods dan het Lakeman-deel naar een Lakeman-topic verplaatsen ipv verwijderen, dan gaat deze zinvolle info niet verloren ;)

Bovenaan Onderaan