Net terug van Haasrode, 150 km heen en terug, gisteren ook zo'n 150 km gereden, en straks nog eens Haasrode en terug, zalig hoe comfortabel de auto is, echter in Haasrode zelf heb ik zwaar liggen kloten, heb daar tweemaal de bodem van de auto geraakt, wat een slechte wegen daar, iemand van de Belgen bekend met die omgeving? Het lijkt er op dat de 3cm verlaging hem geen goed doet bij scherpe vluchtheuvels. Vb, ik zat ergens achterin Haasrode/Heverlee te kloten via Waze, bergop, bergaf, bergop, bergaf, en de laatste bergop ging erg hoeks over naar bergaf, een luide KNAL! Onderaan de auto, volgende straat wederom hetzelfde, probeerde hem heel schuin te nemen ( achter me keken ze alsof ik gek was ) maar ik raakte de bodem weer, ditmaal niet met een luide knal. Ik snap werkelijk niet hoe sommigen Belgen met een lagere Superb dan de mijne kunnen rijden, daar zou het voor een Superb op schroefset echt onmogelijk doorkomen zijn, zelfs een Sportline met 1.5 cm verlaging zal daar al moeite hebben. Schandalig zulke wegen in BE!