Wederom dank mannen!
@eriktv &
@JPs_OC2 &
@MarcoO2
Het rijd fantastisch, heb er vandaag met een brede smile na de verlaging nog een dikke 30 km met gereden, en zoals
@s-line al aangaf prima te doen, het helpt dat ik natuurlijk al mijn rijstijl heb aangepast met de Eibach veren, maar dit rijd gewoon veel beter. Geen geklop meer onder de auto, geen nare opstoten na het nemen van een verkeersdrempel, het stuurt lekker strak, als in een kart, maar dan comfortabel, set voelt gek genoeg in de verste verte niet hard aan, en is zelfs veel progressiever dan de Eibach op originele shocks, dat was achteraf bekeken echt 10x niks. Drempels neem ik soms lichtjes schuin, maar zelfs als schuin niet kan door de verkeersituatie, volstaat het om @20-25km/h ( afhankelijk van de drempel natuurlijk ) er recht toe recht aan op te rijden.
Had het meteen moeten doen, looks is maal 10 maar het rijgedrag is nog veel beter geworden. Ik ben overigens door het prachtige Averbode gereden, en daar door de smalste straten met hoogteverschillen gereden, zonder ook maar één centje pijn. Ja je moet meer bezig zijn met de weg en de auto zelf, maar daar houd ik net van.
@Cordoba
De velgen zijn gewoon mega vuil vrees ik
morgen de boel poetsen, dan zijn ze weer lekker koperkleurig. Logo in koper was geen goed idee, even aan gedacht maar gelaten voor wat het was, aangezien je nooit exact één op één die kleur kan evenaren. Dan krijg je verschillende tonen in wat overduidelijk moest matchen.
Btw: de wielen blijven niet koperkleurig, maar dat is voor een andere keer.